Трохи рад про переваги друкованої реклами

— 04.05.2017


Фірмовий брендбук. Друкована реклама відмінно підходить для зміцнення Вашого бренду. Ваші друковані матеріали повинні мати послідовну естетику в плані шрифтів, кольорів і типів зображень, щоб показати впізнаваність бренду. Візитки, флаєри, буклети, каталоги повинні обов'язково бути присутнім на презентаціях, ділових зустрічах і виставках.

Надійність: друкована реклама і медіа. Ви помічали, як втомлюєтеся від спливаючих банерів в інтернеті і всіляких спаму на e-mail. Друкована реклама, якщо вона оформлена красиво і зі смаком, з більшою ймовірністю зацікавить споживача. Ми проводили експеримент, розміщували на два тижні медійну рекламу і через місяць робили пряму розсилку друкованих матеріалів. І як Ви думаєте, від чого був більший результат?

Друкована реклама залишається надовго. Буклети, каталоги, журнали можуть залишатися в будинках або офісах протягом декількох місяців або років, в той час як реклама в інтернеті розміщується на конкретний період, після якого видаляється.

Для того, щоб зменшити розрив між друкованим та електронним ЗМІ, часто використовується QR-коди - це відмінний спосіб, при скануванні за допомогою смартфона, отримати електронний варіант Вашої інформації.

Тим не менш, пам'ятати треба, ефективна реклама - це та, яка є комплексною. Не потрібно відмовлятися від усього, просто потрібно використовувати її з розумом.