Друк на білому або кольоровому папері: що віддати перевагу?

Друк на білому або кольоровому папері: що віддати перевагу?

02.05.2019

Чи звертали ви увагу на публічних заходах, що фон за спікером має значення для сприйняття? Біла стіна виглядає зовсім інакше, ніж оксамитові штори в театрі. Так само і з рекламними матеріалами. Деякі вважають за краще друк на кольоровому папері, а дехто обирає білу, але акцентують дизайн за допомогою цікавого фонового зображення. Розглянемо плюси та мінуси обох варіантів.

Чистий колір фарб

Суттєвий аргумент на користь друку на білому папері — яскравість фарб і природне перенесення кольорів, більш чітке зображення. Поліграфічні фарби можуть бути частково прозорими та змішуватися з кольором фону, тому дизайн буде виглядати дещо розмитим.

Іноді дизайнер може спеціально вибрати такий стиль, але краще уникати подібного ефекту. Втім, він буде менш помітний, якщо друкувати темними фарбами на світлому папері. Але біла все ж — оптимальний вибір і гарантія точного попадання в потрібний колір всіх елементів дизайну.

Крім того, білий носій більш універсальний, коли мова йде про вибір після друкарської обробки. Скажімо, тиснення фольгою не на кожній кольоровому папері буде добре виглядати. Втім, блинтовое тиснення, навпаки, може мати обмеження на ділянках паперу з печаткою.

Білі ділянки

На окрему увагу заслуговує дизайн, в якому присутні білі елементи. Чистий білий складно отримати, навіть використовуючи триадние фарби. В цьому випадку у друку на білому папері ще більше переваг, носій стає частиною самого зображення. Наприклад, якщо зображується біла квітка на тлі блакитного неба, то друкується тільки небо, біла площа може залишитися вільною.

Простір для креативу

Якщо вибирати кольоровий папір, виникає прив'язка до одного фонового кольору і колірній палітрі проекту в цілому. Друкувати фон в цьому плані цікавіше, з'являється більше гнучкості. Можна додавати патерни, текстури, фотографічні підкладки, друкувати цікаві ефекти, наприклад, градієнт.

Також дуже важливо, що надрукувати фон можна абсолютно будь-якого кольору. Вам не доведеться підбирати що-небудь «схоже» на ваш корпоративний колір, ви отримаєте точно його. А палітра кольорового паперу прив'язана до програми постачання виробника. При цьому на складі друкарні, як правило, присутні тільки найбільш ходові відтінки, і придбати невелику партію паперу іншого кольору спеціально для вашого замовлення може виявитися досить дорого.

Поля

Якщо не дотримуватися вимог друкарні при підготовці макета при друку фону, можна отримати білі смуги по краях, або навпаки — частина зображення заріже. Новачкам буде простіше впоратися з дизайном виробів на кольоровому папері, недоліки будуть не настільки сильно впадає очі.

Вартість і час

Друк красивого фону на білому папері може збільшити кінцеву вартість друкованої продукції, наприклад, якщо буде потрібно велика витрата фарби. Крім того, для ряду виробів, наприклад, візиток або листівок важливо, щоб особа та оборот були одного кольору, а значить доведеться переплатити за друк з іншого боку. Якщо фактор ціни критичний, то варто зупинитися на кольоровому папері.

Ті ж доводи стосуються і часу виготовлення тиражу. Двосторонній друк займає більше часу.

Отже, і кольоровий папір, і фон, отриманий за допомогою друку, мають свої переваги та недоліки. Друк фонового зображення дає кращі результати та велику гнучкість в дизайні. Але не завжди це кращий вибір, адже є і певні обмеження, наприклад, собівартість і тривалість друку. В цілому, все дуже індивідуально і залежить від конкретного проекту, а також можливостей друкарні.