Друк на нестандартних матеріалах: відмінний спосіб виділитися.

Друк на нестандартних матеріалах: відмінний спосіб виділитися.

23.03.2018

Під друкованою продукцією частіше всього маються на увазі вироби з паперу. Проте сучасні технології дозволяють використовувати в якості носія найрізноманітніших матеріалів. Нестандартні рішення дозволяють виділитися серед одноманітності. А в поєднанні з незвичайним дизайном додадуть вашій продукції, елітність або вінтажність. 

Пластик

Пластик – універсальний матеріал, який має дуже широкий спектр застосування. Він може відрізнятися за складом, товщині, прозорості, зовнішнім виглядом. Сьогодні його можна використовувати як для виготовлення ексклюзивних візиток, буклетів, будь-яких інших маркетингових матеріалів, так і для зовнішньої реклами. Пластикова продукція більш міцна, ніж паперова, і в цілому виглядає дуже стильно. 

Синтетичний папір

Дуже схожа за зовнішнім виглядом на звичайний матовий папір, а за властивостями – на пластик. Вона не рветься, не боїться води, відмінно піддається цифровий та офсетний друк. Прекрасний вибір для друку, наприклад, ресторанних меню, яких-небудь інструкцій – всього того, що має витримати тривалі умови експлуатації.

Тканина

Друк на тканині – прекрасне рішення для брендування. Перевагами цього матеріалу є легка вага, можливість прання, широкий асортимент видів. Її можна використовувати для нанесення зображень на різну одяг (футболки, кепки, рюкзаки). Крім того, широкоформатні принтери дозволяють запечатувати вироби великого розміру і виготовляти рекламні банери як для внутрішнього, так і зовнішнього застосування. Ще один цікавий варіант – створення неповторного офісного інтер'єру, якщо використовувати печатку з фіранок, подушок, меблевій оббивці. Такий офіс не залишить байдужим жодного вашого замовника.

Полотно

Полотно по своїм друкованим властивостями чимось схожий на тканину Його відмінність - яскраво виражена текстура, яка дозволяє імітувати предмети мистецтва. Основна сфера застосування - декор приміщення, хоча матеріал відмінно підходить і для рекламного друку.

Штучна/натуральна шкіра

Дуже цікавий матеріал. Надає поліграфічним продуктам (наприклад, корпоративним ежедневникам або блокнотам, папок) вагу, цінність, преміальний зовнішній вигляд. Раніше на шкірі можна було здійснювати лише тиснення, проте сучасні технології дозволяють наносити повнокольорове зображення. 

Дерево

Друк по дереву в основному використовується для виготовлення виробів тривалого використання, наприклад, меню або іменних табличок, хоча останнім часом маркетологи знайшли їй більше застосувань. Дерев'яні візитки виглядають дуже солідно і стильно, також зустрічається дерев'яна подарункова упаковка, різні сувеніри. Така продукція підкреслює екологічність бренду. Раніше було доступно тільки випалювання або тиснення по дереву, тепер же, як і у випадку зі шкірою, немає обмежень для кольорового друку. До речі, багато сортів дерева мають чудовий запах (наприклад, ялівець), цим не варто нехтувати при виборі матеріалу.

Самоклеючі плівки

Ультрасучасний матеріал з великою різноманітністю застосування. Сучасні технології дозволяють не обмежуватися повнокольоровим друком, тут можна використовувати різні варіанти обробки, скажімо лакування. Обклеєні з допомогою такої продукції вітрини або вікна будуть виглядати вражаючи. Також можна використовувати їх для реклами на громадському транспорті або автомобілі. 

Спінений ПВХ і спінений картон

Спінений ПВХ буває товщиною від 1 до 13 мм. Чудово підходить для зовнішньої реклами. Відрізняється легкою вагою і при цьому досить жорсткий. Хороший вибір для виготовлення рекламних конструкцій, легко обробляється і ріжеться. Спінений картон також вельми цікавий у виготовленні реклами, завдяки легкій вазі та відмінним друкованим властивостями. Ще один незвичайний варіант його застосування – виготовлення брендованоих виставкових меблів. Таке оформлення, безсумнівно, приверне увагу відвідувачів. 

Отже, вибір матеріалів для друку сьогодні досить широкий. Якщо проявити трохи фантазії, можна отримати дуже гарні вироби, а також нестандартно оформити офіс або виставковий стенд. Все це посилить впізнаваність бренду, приверне додаткову увагу і посилить успіх компанії на ринку.