Друк на пластику - області застосування

Друк на пластику - області застосування

03.04.2018

Кожен день ми отримуємо безліч рекламної продукції, видрукованої на папері – візитки, флаєри, буклети, різні промо-матеріали. Велика частина з неї втрачається серед іншої схожої, а то і зовсім викидатися. Тому будь-маркетолог мріє про якийсь спосіб виділитися. Як щодо того, щоб спробувати друк на пластику? Це оригінально і стильно.

У чому сила?

Пластик матеріал – відмінний варіант для друкованої продукції, завдяки ряду надзвичайних здібностей:

  • він не боїться води. Тому з друкованими матеріалами, наприклад, брендованими браслетами, можна плавати;
  • він не боїться механічних пошкоджень. Вироби з пластику не так-то просто зламати або порвати;
  • він завжди відмінно виглядає і приємний на дотик, на ньому не залишається плям. І пластик завжди буде виділятися в стопці аналогічних продуктів з паперу. При цьому велика різноманітність видів пластику (прозорі, непрозорі, гладкі, рифлені) дає необмежений простір для дизайну.

Різні види пластику в комплексі з унікальною післядрукарської обробки дозволяють створити воістину унікальний виріб:

  • при використанні спеціальних фарб, зображення на пластику не буде вигорати на сонці;
  • багато видів пластику дуже екологічні. Якщо промопродукція буде надрукована на цьому матеріалі, ваша компанія буде асоціюватися з інноваціями, що сформує позитивний імідж в очах потенційних замовників.

Як це використовувати?

Перше, що спадає на думку при згадці пластику як матеріалу для поліграфічної продукції, – пластикові картки. Старі добрі дисконтні картки, з нестримною силою заманює клієнта саме до вашого закладу, а також картки учасника певного заходу чи відвідувача закладу. Скажімо, якщо ваш бізнес пов'язаний з медициною – то клієнту буде приємно пред'являти таку картку адміністратору, не називаючи вголос своє ім'я і тему звернення.

Сучасні технології друку дозволяють не тільки наносити красиві зображення, але і персоналізувати кожну конкретну картку, задіюючи штрих-коди, змінні дані. Також є багато способів уберегти картки від підробки.

Пластикові картки з якоюсь знижкою або бонусом – хороший варіант для директ-мейла. По-перше, отримати невеликий подарунок – завжди приємно, по-друге – невеликий виріб зручно покласти в гаманець і при необхідності використовувати. Крім того, поштові розсилки можна вкладати та іншу сувенірну продукцію - блокноти з пластиковою обкладинкою, календарі, магніти. У комплексі з красивим дизайном, така продукція буде залишатися у користувача, а реклама буде працювати.

Також досить стильно виглядають візитні картки, виготовлені з пластику. Вони безсумнівно виділять вашу компанію з-поміж інших і викличуть асоціації з дорогим брендом.

При виготовленні пластикової візитки можна не обмежуватися традиційною прямокутною формою. Нестандартна висічка додасть стильності

Власникам магазинів теж варто звернути увагу на цей матеріал, з нього можна виготовляти стильні воблери, цінники, покажчики. Підкреслять імідж магазину оригінальні пластикові пакети або упаковка для товарів.

Ще один, менш поширений варіант застосування пластика – меню для кафе і ресторанів. Матеріал, як вже говорилося, не боїться води та плям – тому завжди буде виглядати пристойно. Можна не бояться також що його зіпсує багаторазове використання.

Ті ж самі властивості – міцність і відсутність водобоязнь – знадобляться при друку різних карт і путівників. Їх часто використовують і при будь-якій погоді, при цьому ваша реклама на полях завжди буде виглядати пристойно.

Окремо варто відзначити різні рекламні матеріали, які використовуються поза приміщенням. Мова може йти про хенгерах, флаєрах або брошурах, які розкладаються на автомобілі, і тому подібної продукції. Якщо використовувати папір і картон, то в разі несприятливих природних умов, продукція може постраждати, а з нею й імідж рекламованого бренду. 

Відмінний приклад зовнішнього вироби - рекламний вказівник на місці продажу морозива

Легка вага пластику робить його ідеальним вибором для виготовлення для виставкових стендів, переносних конструкцій, покажчиків, постерів. Конструкції з пластику мобільні, їх просто складати та зберігати, можна багаторазово використовувати.

Прозорий пластик пропускає світло, що робить його незамінним для вуличних вивісок з внутрішньою підсвіткою.

Обмеження

Зрозуміло, навіть у самого ідеального матеріалу є свої недоліки. Приймаючи рішення про друк по пластику, варто врахувати, що це досить дорогий матеріал. Крім того, є певні труднощі при друку, оскільки пластик не вбирає фарбу/чорнило, і вони можуть розтектися. Щоб цього не сталося, варто довіритися надійному підряднику, яка володіє досвідом і відповідним обладнанням. 

Важливо розуміти, що друк по пластику може здійснюватися кількома способами – цифровим, офсетним, шовкотрафаретним. Кожен з цих способів буде мати свої переваги та недоліки, про що варто запитати менеджера. А в разі необхідності – провести тестування. 

Ідеальним вибором стане офсетний спосіб, який дозволить отримати дуже якісну продукцію у відносно невеликі терміни та за помірні гроші. На відео можна подивитися, як відбувається виготовлення пластикових карт за допомогою однієї з найбільш технологічних машин – KBA Genius 52UV.

Крім того, існують і обмеження, пов'язані з післядрукарської обробки. Скажімо занадто товстий пластик буде складно зфальцювати. Тому він більше підійде для виробів, яким це не потрібно. 

У той же час, цей матеріал відмінно піддається висічці та лакуванню – тому дозволяє виготовити дійсно унікальний виріб, що потенційний клієнт захоче зберегти.