Друкуємо презентаційні теки без помилок

Друкуємо презентаційні теки без помилок

19.08.2019

Якщо зробити одну помилку в дизайні презентаційних тек, вона автоматично перетворитися в 10-500-1000 помилок, адже потрапить на кожен видрукуваний примірник. Щоб не витратити кошти, заплановані на друк даремно, варто ретельно все перевірити, звертаючи увагу на найбільш часті недоліки. Спробуємо їх викласти.

Неточний колір

У офсетного друку практично будь-який відтінок можна отримати шляхом змішування чотирьох стандартних для цієї технології кольорів (блакитного, жовтого, пурпурного і чорного). Однак варто розуміти, що колір на екрані та в пресі може виглядати зовсім по-різному. Необхідний правильно відкалібрований монітор і якісне освітлення, щоб передбачувані відтінки максимально наблизилися до реальних. Якщо колір критичний, можна запросити в друкарні пробний екземпляр відбитка.

Два кольори Pantone замість одного

Також для проєктів, які потребують точний корпоративний відтінок, залучаються спеціальні фарби з системи Pantone. Зрозуміло, чим більше їх кількість, тим дорожче обійдеться друк. Якщо в дизайні міститься два відтінки одного кольору, то можна обійтися однією фарбою, надрукувавши її з більшою або меншою насиченістю.

Недостатньо місця для логотипа

Якщо логотип знаходиться дуже близько з іншим елементам дизайну, він з ними змішується і не впадає в очі. Подбайте про достатню кількість порожнього простору, «повітря». І заодно переконайтеся, що логотип зображений не на краю і не потрапить в зону різання або згину.

Дизайн тільки на обкладинці

Вартість друку несуттєво збільшиться, якщо оформити не тільки обкладинку, а й інші сторінки теки, включаючи внутрішні. Виріб буде виглядати набагато ефектніше і привабливіше. Якщо передбачений додатковий відсік, наприклад, для візитки, флешки або компакт-диска, нанесіть текст або картинки на нього також. Відмінне місце, наприклад, для контактної інформації.

Проблематичні шрифти

Химерні декоративні гарнітури дуже погано читаються. Краще не нехтувати функціональністю і вибирати оригінальний, але при цьому читабельний шрифт.

Зображення поганої якості

Якщо над створенням теки працює співробітник, який не має професійних знань і навичок в галузі дизайну, то в проєкт можуть потрапити неякісні фотографії з Інтернету. У пресі вони будуть виглядати розмито. Ідеальний сценарій — найняти фотографа або художника, або придбати картинки з правильним дозволом в спеціальних банках.

Білі поля

Макет для теки повинен бути в коректному розмірі та мати припуски для обріза. Якщо проігнорувати вимоги друкарні, то макет або потрапить в лінію різу, або навпаки — буде оточений білим полем.

Недостатньо контактної інформації

Можна створити чудову теку з креативним дизайном, але, якщо реципієнт не знатиме, як до вас достукатися, всі зусилля будуть витрачені даремно. Необхідно надрукувати телефон, електронну адресу, сторінки в соціальних мережах — всі канали, за якими з вами можна зв'язатися.

Стандартний дизайн

Прямокутна форма — стандарт для тек, який зустрічається повсюдно. Спробуйте здивувати користувачів, зробивши різьблені краї у вигляді хвилі або зигзага, додавши ажурне висікання. Так набагато більше шансів запам'ятатися.

Помилки у виборі паперу

Дизайн і матеріал повинні обов'язково поєднуватися. Скажімо, якщо оформлення передбачає наявність тексту, то краще використовувати світлу або білий папір, а тиснення фольгою відмінно виглядає на кольорових теках.

У більшості випадків папір з текстурою або рельєфом буде виграшним варіантом. До речі, додати текстуру або рельєф можна і за допомогою різних видів після друкарської обробки.

Зрозуміло, слід переконатися в тому, що обраний матеріал для виготовлення тек досить міцний і зносостійкий.

Отже, в роботі над презентаційною текою потрібно враховувати різні чинники. Краще виправити всі помилки на етапі розробки дизайну, ніж передруковувати готовий тираж. Також особливої ​​уваги заслуговує і вибір друкарні. Подбайте про те, щоб ваш поліграфічний партнер був надійним, мав сучасним обладнанням і міг реалізувати будь-який творчий задум.