Друкована продукція для зовнішнього застосування: особливості використання

Друкована продукція для зовнішнього застосування: особливості використання

10.05.2018

Зовнішня реклама – життєва необхідність для багатьох видів бізнесу. Це прекрасний спосіб привернути увагу широкої аудиторії – як що знаходиться безпосередньо у вашому районі, так і сотень-тисяч людей, що мешкають зовсім в інших місцях. На відміну від ТБ або радіо, білборди не можна перемкнути, або відкласти, як рекламу в журналі, або закрити – як у випадку з Інтернет - рекламою. Існує кілька технологій, що дозволяють виготовляти зовнішню рекламу. Вірніше, сама технологія друку – практично скрізь однакова – струменевий (як у звичайних домашніх принтерах), а ось чорнило можуть бути абсолютно різними. Розглянемо їх сфери застосування.

Водні чорнило

Досить дешевий і екологічний варіант – чорнило на водній основі, які практично не видають ніякого запаху. Ще одне їх перевага – яскраві кольори та чіткі зображення. Саме такі чорнило використовуються для фотодруку. Однак відбитки дуже нестійкі та найчастіше використовуються для застосування в інтер'єрі. Втім, якщо їх ламінувати (покрити спеціальною плівкою) – то цілком можна використовувати і як зовнішній варіант реклами. Також водні чорнило часто використовуються у текстильному друку.

Латекс

Ще один вид екологічних чорнила з'явився відносно недавно. Мова про латексних чорнилі, які складаються з води, пігменту і штучного латексу. Вони висихають, завдяки невеликому нагріванню, при якому вода випаровується. Відразу після цього, вони готові до подальшої обробки, наприклад, ламінування. Але навіть без неї, латексні відбитки дуже стійкі, не бояться подряпин і відмінно підходять для зовнішнього використання. Однак, відповідне обладнання встановлено далеко не у кожного виробника, тому вартість такої печатки може бути досить високою.

Сольвент

Більш дешева стійка й міцна альтернатива латексу – сольвентні чорнила (чорнило на основі розчинника). Після закріплення (випаровування розчинника) відбиток дуже стійкий і не боїться ніяких погодних умов. Такі чорнила можна використовувати на широкому спектрі матеріалів, включаючи дуже дешеві. Зокрема, сольвентні чорнила – відмінний вибір для друку на плівці для обклеювання транспорту, яка нагрівається і розтягується.

Істотний недолік сольвентного друку – викиди в атмосферу шкідливих речовин, проте багато виробників працюють над підвищенням екологічності, намагаючись максимально знизити вміст розчинників. Але в будь-якому випадку на виробництві встановлюється спеціальне вентиляційне обладнання. Також друк займає більше часу порівняно, наприклад, з латексної, оскільки іноді потрібно до 24 годин до повного висихання сольвенту.

УФ-закріплюються

Один з найбільш цікавих сучасних варіантів – друк УФ-закріплюються чорнилом. Вони висихають практично миттєво під впливом УФ-сушіння, при цьому відбиток дуже яскравий і дуже стійкий, не вигорає на сонці та не боїться ніяких атмосферних явищ. Причому використовувати чорнило можна не тільки на папері, але і практично на будь-яких твердих або невсмоктуючих поверхнях – плівках, пластиках, дереві та навіть склі.

Секрет успіху

Втім, яку технологію ви не вибрали – екологічну і недорогу водну, дешеву і стійку сольвентную, дорожчу латексну або УФ, успіх багато в чому буде залежати від правильного дизайну, який повинен зацікавити перехожих або проїжджих. Важливо пам'ятати, що по своїй природі банер або постер – це графічне зображення з мінімумом тексту. Потрібно донести думку як можна швидше і зрозуміліше.

Також дуже важливий і вибір місця скупчення людей (наприклад, черги біля якихось установ) або автомобілів (ділянки дороги, на яких часто виникають пробки). Окремо можна виділити рекламу на транспорті та всередині нього. За статистикою, людина в середньому витрачає 25 хвилин на дорогу до роботи. Їдуть у громадському транспорті часто розглядають рекламу з віконця.

І дуже важливо вибрати хорошого підрядника з друку – він найкраще допоможе підібрати найбільш підхожий та економну технологію і виконати ваше замовлення якісно. Адже якщо використовувати занадто мнущіеся матеріал або дешеві швидко вигоряють чорнило – ваш банер з часом стане грати не на вашу користь.

Отже, якщо ви ще не пробували подібний вид реклами – дайте йому шанс. Зовнішня реклама дешевше, ніж багато інші способи комунікації, особливо в перерахунку на вартість контакту. Однак пам'ятайте, що і дизайн, і поліграфічне виконання повинні бути якісними.