Друкована продукція для просування люксових товарів

Друкована продукція для просування люксових товарів

04.09.2018

Люксові товари на зразок дорогих ювелірних виробів або, скажімо, певних марок автомобілів, вимагають особливого підходу до просування. У рекламних кампаніях повинна використовуватися друкована продукція найвищої якості. Якщо все зробити правильно, то друкований виріб, наприклад, буклет чи упаковка, буде асоціюватися з преміум-сегментом, привертати увагу, запам'ятовуватися та викликати бажання придбати той чи інший продукт. Розглянемо докладніше, що варто врахувати при розробці дизайну і розміщенні замовлення в друкарні.

Дизайн та верстка

Красивий дизайн і приваблива верстка - перша вимога до рекламного буклету або будь-яким іншим маркетингових матеріалів. Важливо витримати корпоративний стиль. Продумана колірна схема і правильно підібрані шрифти - одне з відмінностей друкованої продукції преміум-класу. Якщо конкретних фірмових кольорів немає, то варто потурбуватися асоціативним рядом або зробити акцент на інших елементах оформлення. Наприклад, вишукані брошури часто виконуються в темних тонах - на такому тлі відмінно виглядає глянсове лакування.

Не потрібно перевантажувати продукцію текстом. Чим більш лаконічно буде подана інформація, тим краще. Також варто уникати стандартних шрифтів або шрифтів, які асоціюються з іншими брендами.

Темний фон відмінно гармонує з глянцевою лакуванням

Ключ до гарної верстки - правильне угруповання тексту та ілюстрацій. Все повинно бути викладено гранично зрозуміло і логічно. В іншому випадку (якщо респондентові доведеться переводити погляд кілька разів), увага буде втрачено друкований виріб буде відкладено в сторону. Ось чому потрібно заздалегідь продумати схеми фальцювання (кількість згинів і їх розташування). Постарайтеся зробити що-небудь незвичайне, щоб запам'ятатися аудиторії. Втім, традиційні вироби теж можуть чудово виглядати.

Якісні фотографії

Фотографії та зображення, мабуть, найбільш критичний аспект у преміальної рекламної поліграфії. Візуальний ряд інтригує читачів, примушує шукати додаткову інформацію, провокує на покупку. Важливо вдатися до професійної зйомки та отримати фото найвищої якості з найменшими деталями. Освітлення при цьому має бути максимально природним, спалах може спричинити небажане зображення, наприклад, якщо мова йде про наручних годинниках або ювелірних виробах. Акцент на фото - ключ до успіху люксових друкованих матеріалів

Якщо товар фотографується на моделі, не забудьте прибрати ефект червоних очей. Також подбайте про правильне тлі для фото - нічого не повинно відволікати увагу від товару.

Правильний папір

Гарний дизайн з ідеальними ілюстраціями може зіпсувати неправильно підібраний папір. Брошура або буклет будуть виглядати дуже дешево на стандартних матеріалах, скажімо, крейдованому папері. Сьогодні на ринку представлена велика різноманітність паперів з приємною текстурою: бархатиста поверхня, екстраординарний глянець, рельєфне покриття - все це дозволяє залучити не тільки візуальні, але і тактильні відчуття. А це означає, що реклама буде працювати значно краще. Папір з незвичайною текстурою дає можливість об'єднати візуальні та тактильні відчуття

Сучасні друковані технології

Якою б чудовою не була початкова задумка, важливо грамотно її виконати. Для цього необхідно ретельно підійти до вибору друкарні. В першу чергу, ознайомтеся з наявним портфоліо і парком обладнання: чим більше вибір технологій, тим більш унікальний виріб можна отримати.

Ідеально, якщо в друкарні є гібридна офсетний друк. Вона дозволяє друкувати УФ-фарбами, а вони екологічні, забезпечують більш яскраві та живі кольори, швидше сохнуть. Також таке обладнання дає можливість залучити різні лаки та отримувати рельєфну поверхню з різними ефектами (апельсинової кірки, наждачного паперу, піску тощо). Крім того, важливо, щоб в друкарні були різноманітні післядрукарські можливості: висічка, ламінування, лакування. Всі ці технології допомагають підсилити загальне враження від друку.

Нестандартна висічка - один зі способів привернути увагу до рекламних матеріалів

Таким чином, друк рекламної продукції для просування люксових товарів вимагає уваги до найдрібніших деталей. Важливо заздалегідь продумати всі елементи оформлення, включаючи після друкарську обробку, знайти хорошого дизайнера, фотографа і вибрати якісного підрядника з друку. Тільки так можна отримати поліграфічний шедевр, з wow-ефект, який буде викликати бажання придбати ваш товар.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
у зручний для Вас час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ