Друкована реклама: для чого і навіщо?

— 05.05.2017


Якщо реклама друкується на папері, чи то газети, журнали, інформаційні брошури, буклети, листівки, або що-небудь ще, що буде розглядатися як портативний друкований носій, то мова йде про друкованій рекламі.

Важко сказати точно, скільки років друкованій рекламі насправді. Є приклади друкованих виробів, які беруть свій початок з ранніх часів єгипетських. В 17 -м столітті в Англії, кілька різних форм реклами з'явилися в газетах і на рекламних листівках. Але загальна думка така: друкована реклама, як ми її знаємо сьогодні, почала свій розвиток в 1836 році, коли французька газета під назвою «La Presse» почала використовуватися для реклами і завдяки цьому знизилася ціна на газету. Так народилася комерційна друк.

Скільки коштує друкована реклама?

Друкована реклама сильно варіюється по вартості в залежності від виду поліграфічного продукту, тиражу, кількості сторінок, а також безлічі інших чинників.

Якщо у Вас невеликий бюджет, Ви знайдете щось, що могло б відповідати його об'єму. Це можуть бути флаєри, буклети, невеликі брошури, або каталоги. Друкована реклама тим і хороша, що її вартість в рази економніше і ефективніше інших видів реклами. Дана реклама обов'язково наздожене свого кінцевого користувача.

Можна виготовити красиву листівку/флаєр/брошуру з Вашою рекламою (помістити на неї свій логотип/назва/сайт) і зробити розсилку по фактичним або потенційним клієнтам. Це дасть Вам збільшення клієнтської бази і закріпить співпраця з постійними замовниками.

Для того, щоб реклама запам'яталася, використовують різні способи. Наприклад, нестандартні друковані вироби, які розроблені різних форм і видів.

Друкована реклама — традиційний і найбільш ефективний спосіб донесення інформації про компанію та її послуги. Тому дуже важливо використовувати її в комплексі рекламних заходів Вашої компанії.