Плакати, які допоможуть покращити ваш бізнес

Плакати, які допоможуть покращити ваш бізнес

23.01.2018

Інтернет-реклама ось вже чверть століття завойовує увагу широкої аудиторії. Разом з нею успішно розвивається друкована поліграфія, не збираючись здавати позицій. Плакати та постери з кожним роком набирають все більшу популярність, конкуруючи з інтернет-банерами. Що ж у них такого привабливого, запитаєте ви? Як рекламні інструменти, вони славляться ефективністю, практичністю і невисокою вартістю. А це вагомі переваги в їх користь! 

Давно відомі й тільки-тільки починають свій шлях компанії віддають перевагу постерам, адже вони не вимагають серйозних фінансових витрат і гарантують відмінний результат. Наприклад, барвистий плакат формату А1 можна добре розгледіти навіть здалеку, тому шанси «зловити» цільову аудиторію збільшуються. Погодьтеся, великі та яскраві зображення завжди привертають увагу випадкових перехожих. А потім більшість з них поповнює число вірних клієнтів. Щоб ця схема працювала ще результативніше, варто додати в рекламу «чіпляється» креативу. А якщо у вас поки немає цікавих ідей, придбайте що-небудь з нашого списку:

«Викрадач уваги»

Він виглядає просто, але зі смаком. Своїм оригінальним стилем він відразу ж викликає інтерес у навколишніх і бажання підійти до нього якнайближче. Його легко помітити навіть здалеку, а побачивши одного разу – неможливо забути. Плакат вашої компанії з розкішним дизайном нікого не залишить байдужим, вже повірте!

Сучасні досягнення у світі поліграфії дозволяють зробити постер по-справжньому оригінальним і незабутнім. Тут можна відпустити фантазію у вільний політ і придумати дивовижний дизайн. А вдосконалюють його наші сучасні технології. Наприклад, з допомогою ефекту TWIN-SPOT поверхню плакату стане шорсткою, нетиповою для стандартного виробу. А спеціальне покриття Soft Touch дозволить зробити імітацію оксамиту, такого модного в цьому сезоні!

«Майстерний мотиватор»

Як не дивно, гарний плакат повинен закликати широку аудиторію до цілеспрямованих дій. Тільки так він буде ефективно працювати на благо вашого бізнесу, а не безцільно висіти на стінах в офісі. Фірмовий постер повинен хвилювати уми та кидати переконливий виклик публіці, мотивуючи зробити покупку саме у вас. Адже кому цікавий роздрукований плакат з безглуздими картинками та написами?

Розробити постер-мотиватор не так вже просто, але цілком можливо! У цьому вам допоможуть наші талановиті дизайнери та чудові приклади реклами закордонних компаній. Чого тільки варті знамениті постери Nike і Snickers, б підкорили світ вже десятки років!

«Контрастний гравець»

Колірні комбінації однозначно відіграють важливу роль у процесі оформлення поліграфії. Через те, що вони мають великий вплив на сприйняття реклами, варто попрацювати над створенням грамотної гри кольорів. Дивно, але навіть сама креативна ідея може «загубитися» на тлі невдалих відтінків. Саме тому варто віддати перевагу соковитим і насиченим тонам, які кидаються в гласу і привертають увагу не тільки поблизу, але і на відстані.

Головне – не перестаратися з контрастами! Велика кількість яскравих і викликають кольорів виглядає безглуздо і напевно відлякає ваших клієнтів. Досить вибрати 3-4 красивих відтінків, щоб вони гармонійно прикрасили ваш постер і зробили його незабутнім!