Непереможний тандем.

— 12.02.2012


Будучи, мабуть, єдиною яскравою кометою в сірій масі вітчизняної поліграфії розливу 2011 р., мережа салонів «Білий кролик» пов'язує великі надії на розвиток і з 2012 роком. Що це, погляд на світ через рожеві окуляри - «рожеве на білому»? Ілюзія, не підкріплене вагомими підставами, надія на авось або продумана до дрібниць доктрина тотальної експансії в цифровий сегмент поліграфії...? Поки ж...

Офіційний поліграфічний партнер друкарня "Вольф"

До речі, 2012 р. колектив салонів «Білий кролик» почне з проходження корпоративного тренінгу, мета якого — ближче познайомитися один з одним. Найімовірніше, ключовими темами тренінгу стануть «Активні продажі» і «Робота з проблемними клієнтами». А в лютому ГК «Вольф» і мережа салонів «Білий кролик» з вже прописаної франшизою візьмуть участь у виставці «Франчайзинг», яка буде проходити з 28 лютого по 2 березня у виставковому центрі «Київекспоплаза». «Ми розповімо про себе, уявімо франшизу мережі «Білий кролик» з підтримкою авторизованого партнера Develop.

Кожен, хто хоче розвиватися в поліграфічному напрямку, може розраховувати на три рівня бюджетування. Наш досвід роботи в регіонах свідчить про те, що послуги франшизи можуть бути затребувані. Дуже хочемо, щоб виставка принесла результати, і в першому півріччі 2012 р. наша мережа виросла і кількісно, і якісно». Менеджмент «Білого кролика» розуміє, що попереду складний етап, пов'язаний з пошуком і навчанням людей в регіонах. Тим не менш, в компанії з великим ентузіазмом ставляться до розвитку мережі салонів «Білий кролик» і напрямку з продажу обладнання Develop.

«Цей непереможний тандем», — гордо заявляє Петрик. Тетяна Петрик відзначає, що мало придбати обладнання, набагато важливіше відбудувати бізнес-процес. А сама по собі поліграфія буде затребувана довгий період часу. Цифровий друк і зовсім переживає світанок: тиражі рулонної друку скорочуються і мігрують в сегмент листовий офсетного друку, які, в свою чергу, перетікають в цифровий сегмент.

Мережа салонів «Білий кролик», будучи авторизованим партнером торгової марки Develop, готова допомагати поліграфістам розвивати бізнес в області цифрової печатки, а корпоративним офісним структурам — надати якісний сервіс. Зокрема, кваліфікований сервісний інженер незабаром приступить до роботи в харківському філіалі мережі. Всі друкарі компаній, які придбали обладнання Develop у Фабрики «Вольф», за бажанням будуть проходити навчання у шеф-друкаря компанії, який також буде виїжджати в регіони, щоб налагоджувати внутрішні комунікації у клієнтів. Навчальна лекція при установці машини буде безкоштовною, а подальші консультації будуть проводитися на платній основі (або в Києві на потужностях «Білого кролика», або безпосередньо в місці інсталяції машини). «Проси неможливого, отримаєш максимум, — каже Тетяна Петрик. — Хотілося б, щоб до кінця 2012 р. кількість салонів мережі «Білий кролик» збільшилося до 50. Вибір міст, де будуть відкриватися салони, більше залежить не від кількості населення, а від розвитку інфраструктури. У нас є приклад запорізької філії у цьому промисловому місті кількість виробничих потужностей настільки скорочена, що поліграфія не отримує достатнього стимулу для розвитку. Тому треба проводити моніторинг, аналізувати ринок. В даному випадку 80% успіху залежить все ж від керівника філії. Ми ж надаємо всі інструменти для більш швидкого повернення інвестицій». Стати ще ближче до клієнтів «Білий кролик» зможе завдяки оновленим сайту wkrolik.com.ua. Протягом деякого часу компанія використовувала сайт-візитку, яка намагалася перетворити на основний сайт. І ось, нарешті, старання реалізовані в новий продукт. Сайт виконаний у сучасному полегшеному стилі, без великої кількості непотрібної інформації, адаптований під різні монітори. Його інтуїтивний інтерфейс, і користувач розуміє, як організована навігація ресурсу. На сайті будуть представлені асортимент продуктів «Білого кролика» і новинна інформація, розміщені флеш-анімовані банери, з допомогою яких користувач зможе легко і просто вивчити меню сайту і вибрати необхідний розділ.