Підбираємо ідеальну кольорову схему для друкованого проекту

Підбираємо ідеальну кольорову схему для друкованого проекту

12.02.2019

Колір - невіддільна складова хорошого дизайну. Кожен відтінок передає певні емоції та несе смислове навантаження, тому вибір колірної схеми може виявитися дуже непростим. Вона може як зробити друковане дуже яскравим, так і змастити все враження. Але є кілька секретів, які допоможуть у цій нелегкій справі.

Натхнення по дорозі

Робіть фотографії відтінків, які вам подобаються. В першу чергу, мова може йти про природу, адже природні схеми, як правило, дуже приємні для ока і кількість варіантів практично нескінченно. Ландшафти, фрукти, захід сонця - все це доступний спосіб знайти відповідне рішення.

Саме такі фото можуть допомогти згодом вибрати колірне рішення для майбутнього друкованого вироби. Тим більше, що сподобався відтінок можна використовувати в програмах Photoshop або Illustrator. Крім того, фотографія сподобалася вам схемою допомагає, оцінити, чи підійде інша графіка або текст.

До речі, можна не обмежуватися тільки об'єктами природи. Також можна створювати свій «банк» вподобаних зображень в мережі або зібрати фотографії красивих рекламних щитів. Корисним буде відзначати та той настрій, який викликала та чи інша ілюстрація.

Використовуйте кольорові кільця

Вони допомагають підібрати відтінки, максимально близькі до необхідних. Наприклад, якщо потрібно додати тінь до якогось предмету, або рамку в тон. Крім того, такі кільця допомагають вибрати та контрастні кольори. Також не зайвим буде подивитися вже готові колірні схеми на спеціалізованих сайтах.

Інтер'єрний дизайн

Дизайнери інтер'єру «грають» не тільки з квітами, а й з різними фактурами. Їх досвід може стати в пригоді при розробці дизайну друкованої продукції. Розгляньте дизайни приміщень, які вам подобаються. Зверніть увагу, на основні тони та акцентні відтінки.

Кольорові віяла

Іноді при виборі колірної комбінації варто відійти від комп'ютера. Можна взяти довідник відтінків Pantone і розглянути, як той чи інший колір виглядає у пресі. Це, до речі, може виявитися корисним не тільки при пошуку натхнення. Для корпоративних кольорів дуже важлива точна передача кольору і найбільш простий спосіб отримати саме ваш колір - це замовити друк з конкретним відтінком Pantone.

Трохи обмежень

Будь-яку колірну схему варто обмежити трьома або чотирма кольорами. Інакше друкований продукт вийде занадто строкатим і непривабливим. Як правило, варто підібрати пару квітів, доповнюють один одного та один-два контрастних.

Правильні асоціації

Не забудьте взяти до уваги тему і сюжет друкарського виробу. Про що мова, про моду, спорті, бізнесі, красі? Виходячи з цього, продумайте, які асоціації повинні виникати і якого ефекту ви хочете досягти - привернути увагу яскравим флаєром, донести інформацію корисною брошурою або щось ще. В якому стилі потрібно працювати - жіночому, серйозному, веселому, елегантному? Буде дуже корисно вивчити інформацію про психологію кольору.

На щастя, вже давно минули ті часи, коли було необхідно задовольнятися кількома відтінками натуральних пігментів. За оцінками спільноти Colourlovers, існує близько 8 млн. Квітів з назвами та понад 16 млн комбінацій. Повнокольоровий друк також вже далеко не розкіш - сучасна поліграфія дозволяє передавати будь-які тони, обрані дизайнером, - і вартість проекту в більшості випадків не залежить від їх кількості. Але чим більше варіантів є дизайнеру, тим складніше стає вибір, тому варто ретельно систематизувати сподобалися схеми, шукати натхнення в природі та навколишньому середовищу, враховувати в дизайні елементи психології.