Поліграфічна продукція на дизайнерському папері – красиво та стильно

Поліграфічна продукція на дизайнерському папері – красиво та стильно

25.01.2018

Попри всю увагу, яка приділяється Інтернет-рекламі, друкована продукція сьогодні також не втратила релевантність. Паперові маркетингові матеріали зображають ваш бренд і займають значну частину в бюджеті більшості компаній. Друк сьогодні доступніше, ніж коли-небудь, що дозволяє бізнесу використовувати більш дорогі матеріали для виготовлення якісної яскравою поліграфічної продукції. І це дуже важливо, адже рекламні матеріали обов'язково повинні виділятися з-поміж інших. Тільки таким способом можна обійти конкурентів. Навіть стандартні продукти начебто брошур або візиток повинні бути унікальними, і залишатися в пам'яті клієнтів надовго. Найкращий спосіб – використовувати нестандартні види паперу, або як їх називають в поліграфії, - підкладки. 

Трохи основ

Отже, замовляючи будь-яку друковану продукцію, ви обов'язково зіткнетеся з проблемою вибору паперу. Перший показник, на який звертають увагу – щільність, яка вимірюється в грамах на метр квадратний. Чим вона вища, тим товщі папір. Наприклад, щільність звичайного офісного паперу - 80 г/м². Для рекламних листівок чи флаєрів використовується папір 90-115 г/м². Для візиток або листівок відмінним вибором буде папір 115-200 г/м².

Також розрізняють папір з покриттям і без (крейдований і немелованную). Якщо пояснювати простими словами, то покриття – це шар полімерів, який додають у папір, щоб вона виглядала краще і набула певні властивості. Папір без покриття краще вбирає фарбу, але гірше виглядає. Хоча для продукції в вінтажному стилі – це відмінний вибір. Крейдований папір може бути різних відтінків, при цьому як глянсовою, так і матовою.

Окремий вид матеріалів – так звані дизайнерські папери. Це папери з нестандартним покриттям і текстурою. Наведемо кілька прикладів, які, безсумнівно, надихнуть вас на експерименти.

Гладкі дизайнерські папери

Спеціальне покриття додається до паперів не тільки, щоб регулювати ступінь білизни або глянцю. Добавки надають папері різні відтінки. Це практично безпрограшний варіант, коли потрібно швидко привернути увагу. Скажімо яскраво-жовтий флаєр швидше падає в очі, ніж надрукований на папері.

Також покриття дозволяє домагатися незвичайних ефектів, які виглядають дуже стильно – наприклад, перламутр. На перловому папері будуть розкішно виглядати різні буклети чи брошури. Практично ідеальний вибір, якщо ваш бізнес пов'язаний з ювелірними виробами або подарунковою продукцією преміум-класу.

До цього виду можна віднести й металізований папір (папір, покриту шаром фольги сріблястого, золотистого або інших кольорів). Такий папір має гарний блиск і гладка на дотик. Вона швидко впадає в очі, за що її люблять замовники всіляких етикеток. металізований папір досить дорога, використовувати її для друку багатосторінкових буклетів недоцільно. Проте з її допомогою можна виділити обкладинку або сторінку, яка найбільш важлива, з вашої точки зору.

Папери з текстурою

Текстурні папери вигідно відрізняють будь-яку поліграфічну продукцію, оскільки залучають не тільки візуальне сприйняття, але й тактильні відчуття людини. Текстури можуть бути відносно гладкими, наприклад, нагадувати шовк або оксамитову поверхню. А можуть - досить рельєфними, скажімо, передавати ефект шкіри, льону або дерева. На ринку присутня різноманітність текстур матеріалів, що дає величезний простір для творчості. 

Спробуйте почати експериментувати з візиток. Це – відносно недорогий продукт, тому можна сміливо проводити експерименти, використовуючи різні види паперів та аналізуючи враження, яке вони справляють. Ви неодмінно помітите, що надрукована на преміальному папері з текстурою візитка впливає на одержувача більш тривало та ефективно, викликаючи інтерес до вашої компанії. А крім всього – це дуже красиво. 

Непростий вибір

Як вже говорилося, на ринку присутня величезна різноманітність дизайнерських паперів. Щоб не розгубитися і вибрати найбільш підхожий продукт конкретно для вашого виробу, варто вдатися до допомоги дизайнера друкарні. 

Адже необхідно врахувати той факт, що друк на дизайнерському папері - технологічно складніший процес, і виготовити якісну продукцію може лише друкарня з хорошим обладнанням і великим досвідом. Тому вибираючи дорогий матеріал, не варто економити на підряднику. Інакше результат буде зовсім не тим, який очікувався. Наприклад, на гладкому папері зображення може розтектися. Або ж навпаки - папір занадто вбере фарбу і картинки будуть дуже бляклими. При виборі занадто щільного паперу для буклетів, можуть виникнути проблеми з фальцюванням (складанням).Тільки комплексний підхід стане гарантією чудового результату.