Поліграфія для виставок: підготовка в фокусі

Поліграфія для виставок: підготовка в фокусі

14.08.2020

Продемонструвати свій бізнес на виставці — один з кращих способів привернути потенційних клієнтів. Більш того, це прекрасний шанс розширити коло партнерів з суміжних областей, вивчити ринкові тенденції та можливості для бізнесу, взяти участь в семінарах, обмінятися досвідом. Для того, щоб участь була максимально ефективною, важливо готуватися до заходу заздалегідь і інвестувати в якісні маркетингові матеріали, які допоможуть виділитися. Розглянемо найбільш затребувані позиції, без яких обійтися буде дуже складно.

Оформлення стенду

Будь то місцева виставка для малого бізнесу або великий міжнародний захід, привабливий стенд — основа для успіху. Дизайн стенду багато в чому визначає рішення відвідувача підійти або не підійти, щоб ознайомитися з продукцією конкретного бренду. Всілякі прес-Волл, ролл-апи, банери з незвичайним оформленням зіграють на користь компанії. При цьому вони повинні бути не тільки помітними, але і досить інформативними.

Співробітників стенду варто одягнути в корпоративну одяг, так щоб їх легко було відрізнити від інших відвідувачів. Гості стенду завжди будуть знати до кого звернутися і швидше запам'ятають бренд, через те, що побачать корпоративну символіку більше разів.

Набір візиток

При підготовці до виставки витрачається багато часу і зусиль. У суєті можна забути про важливі дрібниці. А візитна картка дає можливість зробити яскраве перше враження. Переконайтеся, що у вас є правильно оформлена візитка, яка відповідає характеру та естетиці вашого бізнесу. Не забудьте вказати в картці свої контактні дані, такі як номер телефону або адресу електронної пошти. Нарешті, принесіть невеликий контейнер для візиток, які ви отримаєте.

Продукція для роздавання

Люди йдуть на виставку, щоб більше дізнатися про кожний експонат. Необхідно надати їм достатньо матеріалів для читання, щоб вони могли дізнатися більше про ваш бізнес в деталях. В ідеалі дизайн роздавальних матеріалів повинен відповідати дизайну банера та інших елементів оформлення стенду і роз'яснювати їх зміст.

Роздайте листівки тим, хто проходить, а буклети тим, хто проявляє початковий інтерес — ці вироби пропонують трохи більше місця.

Максимальну інформацію з великою кількістю ілюстрацій надрукуйте в каталогах. Ця поліграфічна продукція особливо потрібна тим компаніям, які мають у своєму розпорядженні великим асортиментом товарів.

Також подбайте заздалегідь про корпоративні папки та брендовані пакети, які допоможуть красиво і зручно упакувати роздаткові матеріали та зразки продукції.

Частування і сувеніри

Невеликі подарунки або частування дають можливість залучити до стенда безліч людей. Підготуйте брендовані стаканчики для кави та брендовані стіки з цукром, а також невеликі промо вироби начебто ручок або блокнотів. Невеликі інвестиції окупляться дуже швидко.

Отже, різноманітна друкована продукція — важлива складова успіху в виставковій справі. Головне продумати дизайн і наповнення кожного виробу, так щоб вони доповнювали один одного, викликали бажання вивчити докладніше і поділитися з друзями.

Друкарня Вольф пропонує готові рішення для учасників різних виставок. Заходьте на наш сайт, вибирайте потрібну продукцію або телефонуйте менеджерам для професійної консультації.