
Як зробити так, щоб поштове вкладення Не тільки розкрили та прочитали, але залучилися до комунікації? Необхідний правильний меседж і грамотне оформлення — комплекс, що спонукають читача зробити бажане вами дію. Прямі поштові розсилки мають безліч переваг і є ефективним каналом просування товарів або сервісів. За результативністю вони цілком можуть перевершувати інші види реклами, особливо, якщо в друкованому виробі присутній персоналізація і контент націлений на аудиторію. Ось кілька факторів, які допоможуть поліпшити директ-мейл.

Інтеграція каналів
Інформація повинна бути релевантною і цікавою. При цьому в користувача має бути можливість Отримати додаткові відомості. Додайте до друкованої продукції, що відправляється поштою, QR-коди або посилання на лендінгові сторінки так, щоб можна було просто і зручно на них потрапити. Простота дуже важлива для успіху.
Також варто пам'ятати, що сучасні користувачі цінують можливість прямого діалогу з компанією, а також прислухаються до відкликання друге клієнтів. Тому на друкованих документах необхідно НАДАТИ інформацію про ваших сторінках в соціальних мережах.

Мультимедійність
Крім рекламних сторінок, клік по QR-коду може відкривати доступ до різних мультимедійних роликів, які дають додаткову інформацію, залучають або інтригують. Так звана «Доповнена реальність» - це дуже сучасно і стильно, і добре запам'ятовується.

Яскраві візуальні елементи
Необхідний візуальний ряд, Який Не тільки виглядає привабливо, але і допомагає краще сприйняти ключовий меседж, витратити менше зусиль і часу на прочитання тексту. Може йтися і про фонових патернах, і ілюстраціях, і інфографіка.
Втім, потрібно зберігати почуття стилю і не переборщіть, залишити достатню кількість вільного простору, щоб акцентувати увагу на дійсно принципових елементах.

Контент
Довіряти написання контенту професіоналу. Він допоможе підготувати чіпляють заголовки, зробить текст максимально лаконічним, а його подачу — легкої. Тільки так ваш флаєр або листівки прочитають до кінця. Сірі та нудні фрази, які повторюються в кожній розсилки, швидше за все, НЕ викличуть бажання дочитати.
Якщо немає можливості найняти журналіста, то зверніть увагу хоча б на наявність помилок. Текст, в якому вони є, псує Не тільки рекламну продукцію, а й імідж в цілому.

Читабельності
Крім естетики, важлива і практичність. Текст повинен легко і зручно читатися, в тому числі варто потурбуватися про людей з поганим зором. Продумайте вибір шрифтів, їх розмір, колір і фон.

Піклування про клієнтів
Поштові розсилки можуть Не тільки доносить рекламне повідомлення, а й стати частиною клієнтського сервісу, сприяти формуванню лояльності до бренду. Наприклад, якщо регулярно давати користувачам корисні рекомендації або публікувати цікаву галузеву аналітику.

Оформлення конвертів
Навіть якщо ви створимо ідеальне друковане виріб, всі зусилля будуть витрачені даремно, якщо воно так і залишиться в конверті. Дуже важливо продумати дизайн конверта. НЕ варто розміщувати тут інформацію про вашу пропозицію, але можна додати якийсь інтригуюе повідомлення, яке викличе інтерес і буде стимулювати відкрити конверт.
Отже, користувачів щодня бомблять тисяч рекламних повідомлень з усіх боків. Необхідно зробити так, щоб ваша пропозиція НЕ розчинилося в загальному потоці. Поштові розсилки дозволяють без остачі його безпосередньо на певний пласт аудиторії. А комплексний підхід до оформлення, контенту та інтеграції всіх каналів дасть можливість виділитися і запам'ятатися, допоможе досягти поставлених цілей.