Пряма поштова розсилка: поради по створенню і застосуванню

— 05.05.2017


Хочемо поділитися декількома корисними радами з використання прямої поштової розсилки.

Для початку, створення макета для прямої поштової розсилки (директ мейл) можна розбити на три етапи: візуальне оформлення, колірні рішення і текстове наповнення. Оскільки вони можуть створити складну і перенасичена композицію, слід уважно підбирати кольори і фони згідно з наповненням тексту.

КОЛІР

Колір фону, зображення, текстура, яку Ви обрали, можуть значно підвищити впізнаваність Вашого продукту. Іноді поєднання кольорів і зображень може стати проблемою. Тому чи знаєте Ви, які кольори вибрати для макета? І як вибрати правильні зображення?

Ось вісім основних кольорів і деякі з їхніх значень:

Червоний: попереджає нас, створює відчуття терміновості, ризику, небезпеки і агресивності.

Жовтий: духовний колір, являє щастя, тепло, яскраві відтінки можуть бути дратівливими для очей у великих кількостях, часто використовується для виділення або залучення уваги.

Зелений: гроші, природа, екологічні проблеми, свобода, зцілення і спокій, заспокоює, освіжає, добре впливає на очі; психологічно подталкиивает до руху вперед.

Синій: пропонує фінансову відповідальність, вселяє впевненість, темні відтінки є авторитетними, темно і яскраві відтінки представляють довіра, безпека, гідність, бліді відтінки означають свіжість і чистоту.

Помаранчевий: тепло, надає почуття задоволення і вражень, асоціація зі здоров'ям, настроєм, робить відчуття більш доступного продукту.

Білий: пов'язаний з невинністю, чистотою, миром і достатком, стерильністю, прохолодною, свіжістю, може мати заспокійливий, стабілізуючий вплив.

Чорний колір потужності, передбачає силу, авторитет, сміливість, серйозність, надійність і елегантність, є класичним, у великій кількості може бути зловісним.

Коричневий: пов'язаний з природою та землею, з теплом і затишком, припускає багатство, ввічливість, готовність допомогти і ефективність, тверде і заслужене довіри.

Тепер, коли у Вас є невелике уявлення про те, що кольори можуть означати, необхідно сісти і вирішити які кольори в поєднанні хочете використовувати і з якою метою.

Після вибору квітів для макета, Ви повинні визначити зображення, які ви хочете використовувати. Ретельно продумайте свій меседж в момент, коли продумуєте дизайн. Вибір зображення не повинен вступати в протиріччя з повідомленням або брендом.

ЗОБРАЖЕННЯ

Ось п'ять речей, які слід враховувати при виборі зображень:

  • Не використовуйте тільки зображення продукту. Увімкніть людей або інфографіку для більшого розуміння ідеї.
  • Використовувати емоційний тон дизайну, щоб емоції передавалися в зображеннях.
  • Зображення не повинні конфліктувати з колірними рішеннями.
  • Виберіть зображення, які передають Ваше повідомлення, щоб можна було використовувати менше тексту.
  • Обов'язково включіть в макет Ваш логотип. Ви повинні завжди брендувати Ваші макети для впізнаваності.

Так, створивши композицію з текту, зображень і квітів, які доповнюють один одного, Ви перебуваєте на шляху до ефективної директ рекламі. У разі виникнення конфліктів в оформленні між різними елементами, Ваше повідомлення може бути надто незрозумілим для одержувача. У кінцевому підсумку це означає, що Ваше повідомлення надіслано до кошика, і Ви даремно витратили гроші. Чіткі і короткі елементи, які ефективно працюють в комплексі, є найкращим рішенням для Вашої поштової розсилки.