Рекламний бум: як зробити наклейку на мільйон переглядів

Рекламний бум: як зробити наклейку на мільйон переглядів

04.01.2018

#Наклейки #креативнінаклейки #великінаклейки #наклейкиА6 #наклейкиА4 #наклейкинапрозоромутлі

Серед розмаїття сучасної рекламної поліграфії велику популярність завоювали наклейки. Ці прості, але оригінальні вироби мають багато переваг, що залишити їх без уваги просто неможливо. Якщо вам потрібно прорекламувати свій бренд, вони впораються з цим завданням на ура! 

Завдяки цікавому оформленню, широкому спектру застосування і довгій службі, наклейки можна сміливо назвати універсальними бізнес-помічниками. А в цій статті ми з'ясуємо, як отримати від них максимальну користь. Отже, пропонуємо вам декілька креативних рішень:

Ідея 1. Несподіване місце

Уявіть, що ви зайшли в продуктовий магазин і побачили там наклеєні на вітрини фото товарів з асортименту. Досить передбачувано, правда? Сьогодні цим вже не здивувати виборчу публіку, адже банальна реклама викликає швидше роздратування, ніж інтерес.

Що, якщо спробувати розмістити зображення продуктів там, де люди не чекають їх побачити? Наприклад, у тунелі метро або на автобусній зупинці. Можна також використовувати креативні наклейки для машин, які будуть притягувати зацікавлені погляди перехожих. 

Така раптова реклама не завдасть серйозний удар по бюджету, ефективно приверне увагу та обов'язково запам'ятається оточенню. Адже це саме те, що вам потрібно!

Ідея 2. Проект з розмахом

Щоб реклама бренду як можна швидше зіграла на благо, вона повинна бути досить масштабною. Це стосується як кількості місць, де люди зможуть її побачити, так і розміру картинок. Великі наклейки хороші тим, що зображення на них люди помічають навіть здалеку. А міні-стікери відмінно підходять для брендування товарів.

Якщо у вас є сумніви з приводу формату, фахівці нашої друкарні із задоволенням підберуть оптимальний варіант: від простої наклейки А6 до великих дизайнерських виробів. Крім того, ми знаємо, як наші клієнти люблять сюрпризи, тому даруємо приємну знижку #промокоду.

Ідея 3. Візуальний фокус

У великих торгових центрах і на вулицях ви напевно помічали виняткові наклейки на прозорому тлі. Деякі з них виглядають настільки реалістично, що складно помітити реальні межі вироби. Наприклад, імітація розбитого скла в бутику, наклейка на підлозі у вигляді прірви або татуювання на дзеркалі, яку можна «приміряти на себе». Чого тільки не придумають сучасні дизайнери!

Радимо придивитися до цієї ідеї, адже вона дозволяє вийти за стандартні рамки й по-новому прорекламувати компанію. Хто знає, раптом саме таке неординарне рішення зробить вас бізнес-лідером не тільки в рідній країні та в усьому світі. А разом з цим подарує широку аудиторію нових клієнтів і ділових партнерів!