Робота на умовах фрілансу - незалежно від того, чи вмієте ви програмувати або в'яжете шарфики - має безліч переваг. Є можливість регулювати свою завантаження і заробляти гроші, займаючись улюбленою справою. Однак досить складно знайти собі застосування без належного просування своєї продукції або послуг. І тут на допомогу може прийти якісна поліграфія. З її допомогою легко справити враження на потенційного замовника.
Унікальна візитка
По суті, візитка-це шматочок картону з нанесеними на нього контактами. Але силу візитки часто недооцінюють. Якщо ви графічний або веб-дизайнер, розробник, фотограф, художник чи представник будь-якої іншої творчої професії, ваша візитка повинна бути особливо привабливою. Хоча і будь-якій іншій людині потрібна візитка, яка виділяється і запам'ятовується. З цієї причини варто задуматися над її дизайном, можливо замовити виготовлення якоїсь оригінальної форми. Також дуже стильно і дорого виглядає друк, комбінована з вибірковим лакуванням.
Красиве резюме
Якісно видрукуване резюме з грамотним дизайном необхідно не тільки фрілансерам, але і всім, хто влаштовується на будь-яку роботу. Воно допоможе диференціювати здобувача від інших. Тут потрібно ретельно продумати, не тільки дизайн, але і контент: відсікти зайве, зокрема стару інформацію, не забути про головне. Відмінне рішення-задіяти інфографіку, ілюстрації, потішні картинки. Хороша будь-яка ідея, яка привертає увагу.
Презентаційний пакет
Візитка, флешка з портфоліо, індивідуалізовані конверти в комплексі з невеликими сувенірами на кшталт брелоків з печаткою, упаковані в красиву коробочку, відмінно представлять вас потенційному роботодавцю або клієнту. Такий набір буде свідчити про гарний смак, а заодно дозволить подивитися вживу на вашу роботу. Замість коробочки можна надрукувати папку з нестандартним дизайном і скласти все в неї.
Друковане портфоліо
В цифрову епоху мати цифрове портфоліо просто необхідно. Однак друкований варіант дозволить посилити ефект, який ви робите на замовника. І необов'язково бути фотографом або фотомоделлю. Каталог тортиків, які ви пекли на замовлення, або дизайнів інтер'єру до весіль - все це відмінно виглядає у пресі. Головне, підібрати правильні фотографії та опрацювати текстову інформацію, щоб не перенаситити нею Ваш виріб, але при цьому дати максимально повне уявлення про можливості.
Рекламні буклети
Рекламний буклет - відмінний маркетинговий інструмент, який дає достатньо місця, щоб розповісти про послуги й переваги вашої пропозиції й «приправити» цю інформацію красивими ілюстраціями. Водночас, це невеликий виріб, тому не забирає багато часу у читача. Тут важлива продумана подача, а також креативне оформлення.
Отже, арсенал друкованих інструментів - вагомий аргумент у боротьбі за клієнта. Якщо все зробити правильно, то одержувач сприйме вас позитивно і захоче вдатися до послуг. Незалежно від того, що саме ви вирішите замовити, варто враховувати важливі фактори в процесі розробки дизайну:
- кінцева мета (залучити клієнтів, нагадати про себе, уявити себе);
- конкретна цільова аудиторія;
- нестандартне оформлення (колірне рішення, форма, обробка, дизайнерський папір або нетрадиційні друковані матеріали)
Все це може здатися досить простим, проте вимагає креативного підходу. Кумедні сувеніри, що запам'ятовуються візитки, персоналізовані промоетикетки та кастомні коробочки можуть вивести персональний бренд на новий рівень. Адже клієнти цінують не тільки якість роботи, але й увагу до деталей, інноваційне мислення.
Підготовлено контент-агентством Stream Content Agency
#wolfblog