Сучасний світ бізнесу пропонує виборчої публіки безліч товарів і послуг, серед яких кожна людина може вибрати те, що йому по душі. Багате розмаїття варіантів однозначно радує покупців, але ніяк не ділових особистостей. Адже серед досвідчених конкурентів повинні помітити саме вашу компанію, а це вимагає чималих зусиль! Як же домогтися уваги аудиторії, запитаєте ви? Ми підкажемо: шлях до серця клієнта пролягає через міцний міст довіри. А ось слушні поради, як його побудувати:
«Обслуговування на мільйон»
Напевно ви зайнялися бізнесом, щоб не працювати на благо боса і перетворити свої вміння відмінний дохід, а не тому, що маєте досвід роботи з клієнтами. Тим не менше без нього ніяк не обійтися! Взаємодія з цільовою аудиторією повинно починатися з посмішки, позитивного настою і щирої уважності до кожного. А якщо ви ще і швидко реагуєте на запити клієнтів, вони обов'язково прийдуть знову, щоб зробити покупку саме у вас!
«Подвійна гарантія»
Якщо ви пропонуєте нові товари чи послуги, подбайте не тільки про їх бездоганній якості, але і про можливості обміну або повернення. Уявіть, що ваш клієнт хотів міцну сумку, а отримав, наприклад, поліетиленовий пакет. Обидва продукту по-своєму гарні та корисні, але очікування людини та реальна пропозиція крокують порізно. Тому сміливо втілюйте відшкодування і не бійтеся залишитися в мінусі: задоволені покупці неодмінно повернуться і порекомендують вас іншим.
«Онлайн-досьє»
Більшість людей обожнює грати в Шерлока, вишукуючи різну інформацію про компанії, перш ніж з нею зв'язатися. Не варто панікувати, просто будьте готові до цього. Якщо у вас є гарний сайт що захоплює відомостями про початок кар'єри, розвитку бренду і запланованих на майбутнє проектах - справа в капелюсі! Не завадить також спеціальна сторінка зі зручним інтерфейсом для користувачів, які хочуть залишити відгук і поділитися враженнями від вашого обслуговування. Погодьтеся, це зміцнить відносини з аудиторією і буде плюсом до вашої карми.
«Довідкове бюро»
Ще одна важлива задача - вчасно відповідати на запитання клієнтів. Використовуйте месенджери, форуми, поштову скриньку або навіть всі ці сервіси одночасно. Нехай люди знають, що в будь-який момент швидко зможуть зв'язатися з вами, і для цього їм не потрібно годинами «висіти» на телефоні.
А можна заздалегідь підготувати універсальні відповіді на найпопулярніші питання та опублікувати їх на сайті компанії. Повірте, такий крок розвіє страх людей довіряти вам. Як мінімум тому, що ви будьте уважними та заощадите їх дорогоцінний час.