Тексти реклами: специфіка мінімалізму і максималізму

Тексти реклами: специфіка мінімалізму і максималізму

05.05.2017

Що значить «вдалий рекламний макет»? Це коли специфіка використання, технічні властивості поєднуються з його візуальним наповненням.

 Наприклад, рекламні банери в інтернеті повинні не тільки привертати увагу, але і бути інформаційними. За статистикою, банери з мерехтливим ефектом (флеш) сприймаються і привертають більше, ніж статичні. Якщо ви розробляєте банер для контекстно-медійної реклами, макет повинен бути конкретним і зрозумілим, так як Вам необхідний результат (клієнт, який зважився на покупку), за який ви платите гроші. Якщо ваш меседж розмитий, відповідно, ви витратите більше грошей на «цікавих», які хочуть знати більше, ніж на тих, кого могло б зацікавити пропозиція.

Зовнішня реклама повинна бути мінімалістична. Основні пункти, які повинні бути використані — це "що ви пропонуєте?" і "де можна замовити?" (контакти, назва компанії, сайт). Ціна і переваги продукту або послуги є другорядними. Потенційні клієнти не повинні довго розглядати рекламний макет, вони повинні чітко і швидко вловити основний меседж. Основними видами зовнішньої реклами залишаються бигборты, афіші формату А1, сітілайти.

Рекламна поліграфія має свої особливості. Наприклад, рекламний флаєр, використовуваний при прямому розсиланні, містить інформацію про продукт або послугу, включаючи переваги і контактну інформацію. Буклет є більш розгорнутим рекламним інструментом, де можна вказати інформацію про компанії. Рекламна брошура або каталог використовується для презентації компанії і може містити цілий комплекс інформації: історію компанії та її досягнення, устаткування і потужності, які сприяють реалізації продуктів і послуг, продукти з описом, цінами і характеристиками категорій надаваних послуг і продуктів.