Сьогодні реклама в буквальному сенсі захопила цей світ. Щодня нас зустрічають величезні білборди на вулицях, які заманюють стенди біля входу в магазини, гучні оголошення по радіо і яскраві вірусні пости в соціальних мережах.
Здається, ще трохи, і люди зовсім перестануть звертати увагу на подібні джерела інформації та сприймати набридливу рекламу. Це змушує підприємців серйозно замислитися про нові способи просування свого бізнесу і грамотному залученні клієнтів.
Ми вирішили не залишатися осторонь і пропонуємо вам декілька відмінних ідей, як прорекламувати бренд по-справжньому ефективно:
• Флаєр з обов'язковим сюрпризом
У сучасному суспільстві заведено вважати, що листівка – це чергова папірець, яка не приносить користь і тільки засмічує кишені. Погодьтеся, ви й самі не дуже любите збирати зайву макулатуру, заздалегідь знаючи про її непридатність. А якщо спробувати розвіяти настільки поширену думку про листівки та зробити так, щоб люди самі їх просили? Ні, це не щось зі світу фантастики, а цілком реальна задума.
Для початку спробуйте змінити вашу листівку. Можна вибрати більш яскравий, що запам'ятовується дизайн і великий жирний шрифт, але це ще не все! Тепер найголовніше: придумайте привабливу акцію або вигідну пропозицію, яке стане доступним при наявності флаєра. Наприклад, - 50% на другий товар у чеку, безкоштовний кави, пропуск на виставку і т. д. Такі приємні бонуси точно сподобаються публіці та, відповідно, привернуть увагу до вашого бренду.
• В потрібний час і в потрібному місці
Тільки подумайте, як часто люди бачать рекламу і проходять повз... Одна з причин цього явища – її неправильно розташування. Як не дивно, тут немає особливих секретів. Потрібно всього лише розмістити стенди та плакати там, де ваша цільова аудиторія зможе їх помітити.
Припустимо, ви працюєте дієтологом і проводите консультації на тему здорового харчування. Де краще розмістити оголошення з пропозицією ваших послуг? Звичайно ж, в магазинах органічних продуктів, фітнес-центрів і тренажерних залах.
Вибираючи «тематичні» місця для реклами, ви максимально збільшуєте ймовірність її популяризації та ефективного просування бізнесу. А це саме те, що вам потрібно!
• Щасливі години
Така назва звучить цікаво і викликає лише приємні емоції. В основному публіка любить все, що пов'язано зі щастям, миром і позитивом, а якщо до цього добра ще й додається хороша знижка, – вважайте, що ваша аудиторія!
Деякі ресторани вже давно використовують систему «щасливих годин»: в певний часовий проміжок гості можуть замовити страви з меню набагато дешевше, а деякі - отримати безкоштовно. Це активно приваблює відвідувачів і мотивує їх приходити в заклад знову.
Навіть якщо ви не володієте ресторанним бізнесом, чому б не зробити успішний маркетинговий хід у своїй сфері? Наприклад, запропонуйте хорошу знижку того, хто оплатить товар або послугу онлайн з 15 до 18. Вже скоро ви помітите, що саме в цей час ваші продажі збільшуються, а значить – тактика працює!