ТОП 4 ради для зростання вашої компанії

ТОП 4 ради для зростання вашої компанії

16.08.2018

Ви успішно володієте малим бізнесом? Ми не будемо сумніватися в тому, що це вам до душі! Але як на рахунок росту і розвитку? Більшість підприємців замислюються про подальше просування, але губляться в стратегії дій: з чого почати і як досягти бажаного рівня? 

Сучасні посібники з маркетингу, бізнес-тренінги та семінари дають безліч корисних рекомендацій, серед яких легко загубитися. Щоб знайти дійсно ефективні методи, часто доводиться перепробувати все можливе. Так минають місяці й роки...

Зізнайтеся, ви ж хочете побачити гідний результат якомога швидше? Ми – так точно! Саме тому в нашій статті не буде мемуарів про те, як важливо правильно розвивати бізнес. Тут вас чекає 4 ділових ради, які точно допоможуть знайти вірний шлях до створення масштабного проекту. 

Приділіть час візуального маркетингу

Один з перевірених і результативних способів розвитку бізнесу – залучення уваги публіки. Це проста істина, якої багато підприємці не надають належного значення. Звичайно, ви знаєте, що продукти та послуги повинні бути завжди на очах у покупців, але як викликати інтерес і прихильність публіки до бренду? В цьому і полягає головне завдання маркетингу.

Щоб зацікавити навколишніх, вибирайте щось яскраве і нестандартне. Адже кому цікава сіра і нудна реклама? Яскраві флаєри та буклети, барвисті вивіски, тематичні листівки та інші поліграфічні шедеври здатні заінтригувати кожного потенційного клієнта. Потрібно лише включити креатив на максимум. 

У той же час намагайтеся не перестаратися: надто строката афіша може викликати легке здивування і втраті фокуса на головному акценті. А це вам точно ні до чого! Так що вибирайте гармонійні поєднання шрифтів і відтінків, мотивуючі фрази та картинки. Нехай рекламна поліграфія стане закликом не пройти повз і заглянути саме до вас. 

Грамотне делегування – запорука процвітання

Навіть якщо ви не довіряєте нікому, крім себе, одного разу доведеться передати свій бізнес-дітище в інші руки. Не поспішайте впадати у відчай, в цьому немає нічого страшного! Щоб перетворити малий бізнес в цілу корпорацію, доведеться попотіти, зібрати професійну команду та правильно розподілити обов'язки. З великим бізнес-справою точно не впоратися самотужки, інакше ви ризикуєте втратити компанію і придбати нервовий зрив.

Як знайти гарного кандидата на роль ділового помічника? Для початку можна приєднати до роботи знайомої людини, в якому ви хоч трохи впевнені. Припустимо, він буде допомагати вести документацію, робити закупівлі або візьме на себе відповідальність за рекламну розсилку. Погодьтеся, це набагато спростить вашу роботу. А ще ви зможете приділити з'явилося час пошуку нових ідей, партнерів та різних можливостей для розвитку бізнесу.

Ніхто не говорив, що побудувати командну роботу легко і просто. Для цього неодмінно знадобляться впевнені організаторські навички, трохи суворості та доброти в одній особі. Але ця гра вже точно варта свічок! Через деякий час ви будете пишатися не тільки собою, але й своїми співробітниками, які всіляко намагаються в інтересах великого загальної справи. Ось він, смак справжнього успіху!

Не обмежуйтеся малим і виходьте за рамки

Незалежно від того, до якої сфери належить ваш бізнес, розширювати його межі завжди корисно і прибутково. До того ж у сучасному світі для цього є безліч хороших варіантів. Для початку вивчіть ваш ринок і визначте те, що може допомогти вам у професійному зростанні. 

Наприклад, ви володієте ресторанним бізнесом. В такому випадку зверніть увагу на своїх успішних конкурентів. Чим вони приваблюють відвідувачів: інтер'єром, стравами, привітним персоналом? Візьміть на замітку їх головні переваги, адже вони можуть дуже стати в нагоді. А ще не втрачайте можливість співпраці з престижними фірмами. Взаємовигідні умови – це найкраще, що може бути в бізнесі! Ви допомагаєте рости іншим брендам і водночас розвиваєте власну компанію.

Також дізнайтеся про бізнес-заходи в місті та почніть регулярно їх відвідувати. Виставки, семінари, конференції та форуми не заберуть надто багато часу і дадуть цінні плоди у вашій справі. До того ж тут можна зустріти представників різних компаній. Запропонуйте їм свої візитки та каталоги продукції, взявши на замітку їхні контактні дані. Звичайно, зробити перший крок завжди нелегко. Але ви тільки спробуйте, і напевно вже не зможете зупинитися. Безцінний обмін знаннями, досвідом і нескінченна доза натхнення вам забезпечені!

Крокуйте в ногу з соціальними майданчиками

У рекламі власного бізнесу всі засоби гарні, особливо соціальні мережі. Вони вже давно стали одними з найбільш доступних і популярних ресурсів не тільки для спілкування, але і для просування бренду. Тут можна створювати привабливі анонси акцій та розпродажів, запускати різні опитування і голосування, дізнаватися про думку аудиторії та налагоджувати спілкування з кожним користувачем. Погодьтеся, це безпрограшний варіант! 

Однак є важливий нюанс роботи з соціальними мережами – не варто забувати про постійну активність на бізнес-сторінки. Часто можна зустріти хороші компанії, які не стежать за своїми обліковими записами, тим самим втрачаючи велику кількість клієнтів. До того ж репутація такої організації може швидко зійти нанівець. Так що краще робити невеликі щоденні пости, ніж рідко і невлучно звалювати на передплатників тонну інформації. 

Які ще переваги соціальних мереж? Вони мають безліч цінних інструментів для бізнесу. Наприклад, ви можете знаходити конкретну цільову аудиторію і відстежувати активність клієнтів на ресурсі. Отримані дані допомагають вчасно зрозуміти, чого не вистачає вашій сторінці і який контент хотіли б бачити користувачі. Також в соцмережах ви можете пропонувати свої товари, послуги та навіть приймати замовлення. Головне, вчасно обробляти кожен запит, щоб не втратити своїх покупців!