Топ помилок при створенні маркетингових матеріалів

Топ помилок при створенні маркетингових матеріалів

28.10.2019

Отримати контент, який приваблює читачів, нелегко, особливо в наші дні, коли маркетологи метушаться в стрімкому темпі, щоб залучити читачів і глядачів. Але створювати свіжий і корисний контент в поспіху неможливо. Аудиторія навряд чи захоче витрачати час на неякісно подану або нерелевантну інформацію. Розглянемо найпоширеніші помилки, яких слід уникати.

Неактуальні або неякісні фотографії

Ця помилка не стосується безпосередньо написання, але не допускати її життєво важливо, над якими б матеріалами ви не працювали: будь то розробка сайту або друкованої продукції. Вибір фотографій забирає багато часу, але шкурка варта вичинки. Необхідно підібрати фото, які підкреслюють ваш меседж. Не використовуйте фотографії тільки для того, щоб заповнити простір. Краще залишити порожнє місце.

Пошук хороших фотографій в Інтернеті може стати проблемою. Ідеальний варіант — вдатися до послуг професійного фотографа.

Граматичні та друкарські помилки

Ця проблема особливо актуальна для початківців або невеликих підприємств, де над текстами працює співробітник без профільної освіти. Тексти з помилками формують погану репутацію і викликають відторгнення. Важливо співпрацювати з редактором або коректором, довіряти тільки онлайн-програмами недостатньо.

Ненадійні джерела

Незалежно від того, наскільки ви хороший письменник чи режисер, ви просто не можете знати абсолютно все. Щоб написати відмінну статтю, зробити якісне відео, вам потрібно знати всі тонкощі теми та мати у своєму розпорядженні великою кількістю даних, щоб підкріпити свої заяви та зробити висновки на основі розумної логіки й авторитетних джерел.

Сьогодні все більше і більше читачів цікавляться інформацією, доказами, даними та дослідженнями, а не просто чиєюсь думкою. Так, дослідження вимагає часу і важкої роботи, але це зробить ваш контент!

Занадто простий стиль

Необхідно вибрати не тільки тему, яка сподобається аудиторії, але і форму її подачі. Дізнайтеся, на що найкраще реагує ваша аудиторія, і використовуйте це у своєму контенті. Ваш текст повинен бути легко читатися, але необов'язково його спрощувати, особливо, якщо він націлений на професійну аудиторію.

Розширте свій словниковий запас, попрацюйте з різними стилями подачі — так ви отримаєте більш привабливий і запам'ятовується контент. Не менш важливо й не перестаратися, занадто складний текст ніхто не захоче дочитати до кінця.

Відсутність логіки

Будь-який текст повинен мати чітку структуру. Продумайте схему перш, ніж почати писати. Це допоможе уникнути повторень і стрибків з теми на тему. Переконайтеся, що викладаєте думки в логічному порядку.

Самореклама

Для читача досить неприємно усвідомити, що автор підходить здалеку та основна мета — продати що-небудь. Рекламні пости або статті — це цілком нормально, але з читачами потрібно бути чесними. Створюйте, крім безпосередньо рекламного контенту, контент, цікавий для читачів.

Одержимість SEO та ключовими словами

При написанні контенту для SEO, багато людей захоплюються: ключові слова і посилання стають їх основним напрямком. Письменники, в кінцевому підсумку, пишуть для пошукових систем, а не читачів. Це робить ваш контент роботоподібним, позбавленим унікального людського підходу. Працюйте над пошуком балансу між написанням для читачів і SEO.

Отже, створення контенту — важлива частина будь-якої маркетингової стратегії. Від якісних текстів залежить успіх сторінки в соціальних мережах, сайту, блогу, друкованої продукції. Робота над контентом вимагає значних зусиль і спеціальних навичок. Найкраще довірити її професіоналу.