Топ-20 предметів, необхідних у кожному офісі

Топ-20 предметів, необхідних у кожному офісі

18.09.2019

У той час як офіси прагнуть до безпаперового документообігу і максимальному використанню цифрових технологій, канцелярські та офісні приналежності все ще необхідні та корисні. Іноді здається, що деякі товари вже застаріли, але якщо придивитися, то вони присутні чи не на кожному столі. Пропонуємо список з топ-20 дуже важливих предметів для кожного підприємства. Перевірте, чи все у вас є?

    1. Папір

Навіть якщо ви працюєте в «безпаперовому» офісі та більшу частину своєї роботи виконуєте в Інтернеті, вам все одно знадобиться папір, щоб записувати та друкувати. Важливі документи, скажімо, контракти та угоди, повинні бути видруковані та підписані від руки.

Не можна не підкреслити, що дуже важливо вибирати високоякісний папір для принтера. Вона дозволяє створювати чітке і зображення і не псує друкарське обладнання.

    2. Блокнот

Попри те, що багатьом зручно робити записи в смартфонах, блокноти все ще популярні та можуть стати в пригоді, щоб створювати список справ, робити нотатки під час телефонних дзвінків або на зборах.

    3. Ручки

Ручки абсолютно необхідні в офісі. Вони потрібні й персоналу, і клієнтам. Не варто на цьому економити.

    4. Коректор

Іноді нема потреби витрачати папір і передруковувати документ. Можна виправити несуттєву помилку коректором і все буде виглядати досить акуратно.

Ідеальний варіант — коригувальна стрічка: вона не розтікається, не може пролитися або розпливатися.

    5. Маркери для виділення

Використовуйте маркери, щоб виділити ключові моменти та фрази в документах для себе, колег або замовників. Це істотно полегшує читання.

    6. Стікери

Незамінний компонент організації документів і виділення важливих сторінок в книгах або блокнотах.

    7. Багаторівневий лоток для паперу

Стопки документів, захаращують стіл — звичайне явище в кожному офісі. Багатоярусний лоток для паперу допомагає розв'язати цю проблему і розвантажити робоче місце.

    8. Теки для документів

Щоб справити найкраще враження на ваших замовників, всі контракти, звіти та документи повинні виглядати ідеально. Складайте їх у корпоративні теки, це виглядає привабливо і солідно.

    9. Магнітна дошка

Дошки корисні для самих різних речей — нагадувань, списків справ, загальних оголошень і навіть випадкових начерків. Ідеальне рішення для мозкових штурмів в колективі.

    10. Маркери для дошки

Під час загальних зборів маркери використовуються досить часто. І при цьому досить часто вони закінчуються і витрачається дорогоцінний час на пошук нових. Краще запастися заздалегідь і з надлишком.

    11. Лазерна указка

Кожен співробітник рано чи пізно повинен представити якусь презентацію або доповідь. Лазерна указка привертає увагу, дає можливість сфокусуватися на головному, і допомагає зберегти ясність під час презентації.

    12. Клей

Досить корисна річ для розміщення плакатів, фотографій і вдячних листівок по всьому офісу.

    13. Скотч

Клейка стрічка також вельми зручна, якщо необхідно розмістити на стінах якісь матеріали, а також згрупувати документи або замітки.

    14. Аптечка першої допомоги

Під час роботи можуть трапитись дрібні казуси — на зразок порізів про папір або ранок від скоб степлера. Але можуть відбуватися і більш серйозні неприємності зі співробітниками та відвідувачами. Важливо переконатися, що в аптечці є все необхідне і періодично оновлювати вміст так, щоб дотримувалися терміни придатності.

    15. Вогнегасник

Нехай цей предмет ніколи не стане в пригоді, але він повинен бути на всякий випадок. І також необхідно час від часу оновлювати.

    16. Телефон

Стаціонарний або бездротової — але в будь-якому випадку, не варто економити на цьому предметі. Необхідно забезпечити якісний зв'язок всім співробітникам.

    17. Потужний степлер

Невеликі степлери підходять для скріплення декількох аркушів паперу. Але в офісі обов'язково має бути рішення і для зшивання великих стоп документів.

    18. Різак для паперу

Порізка ножицями не дає акуратний зріз. Потрібно багато часу для вирівнювання ліній. Тому краще запастися невеликим професійним різаком.

    19. Ламинатор

Якщо у вас є важливі документи, які ви хочете захистити від пошкоджень, ламінатор — це те, що вам потрібно. Ламинатор забезпечує захисний бар'єр від вологи, плям і відбитків пальців. Це не тільки зберігає якість матеріалу, але і робить ваші документи більш професійними.

    20. Шредер

Подрібнювач грає життєво важливу роль в забезпеченні безпеки та надійності вашого офісу, допомагаючи уникнути ризику потрапляння секретної інформації в чужі руки.

Оснастити офіс достатньою кількістю канцелярських товарів дуже важливо, оскільки їх використання спрощує рішення деяких завдань і сортування документів. Якісні вироби роблять роботу в офісі більш приємною, підвищують настрій співробітників і створюють хороший імідж в очах відвідувачів.