ТОП-5 стратегій офлайн-маркетингу: доступно та ефективно

ТОП-5 стратегій офлайн-маркетингу: доступно та ефективно

11.04.2019

Багато сучасних маркетологів прагнуть націлити всі рекламні бюджети на цифрові канали. Онлайн-маркетинг — це відмінний спосіб залучити користувачів, які багато часу проводять в мережі. Але повністю ігнорувати офлайн-тактики теж не варто. Вони як і раніше дуже ефективні та частіше вельми бюджетні. Ось п'ять прикладів того, як достукатися до цільової аудиторії, не вкладаючи занадто великі кошти.

Продукція або подарунковий сертифікат в якості призу

Для різних локальних і національних змагань потрібні призи. Відмінно підійде сертифікат на послугу або продукцію вашої компанії. Це дасть привід для додаткового піару, дозволить висловити підтримку місцевій громаді, що підвищує довіру до вашого бізнесу і допомагає посилити лояльність клієнтів.

Реклама в ЗМІ

Реклама в друкованих виданнях — один з кращих способів достукатися до тієї частини аудиторії, яка мало часу проводить в онлайн. Якщо ви розмістите рекламу в респектабельному ЗМІ, довіру до вашого бізнесу відразу зросте. Різні розділи газет і журналів можуть бути націлені на різну аудиторію, тому ви можете зорієнтувати рекламу, що істотно підвищить її ефективність. Щоб знизити витрати, спробуйте напередодні виходу номера уточнити, які місця в виданні не продані. За аналогією з палкими путівками, можна істотно дешевше придбати хороше іміджеве місце.

Участь в заходах

Професійні івенти — відмінний спосіб зібрати потенційних клієнтів і забезпечити впізнаваність бренду. Особливо, на цей варіант варто звернути уваги тим компаніям, які націлені на сегмент B2B.

Додатково до таких заходів необхідно підготувати різну друковану продукцію як презентацію вашої компанії — невеликі буклети, листівки — і скласти все це в красиві брендовані папки, щоб кожен відвідувач отримав свій екземпляр.

Публікації в галузевих виданнях

Видання галузевих асоціацій або нішева періодика публікують статті про нові продукти або послуги, лідируючих підприємств та інноваціях в індустрії. Матеріал про ваш бренд в такій публікації (у вигляді інтерв'ю або огляду) - відмінний спосіб донести інформацію до зацікавленої цільової аудиторії.

Директ-мейл

Це дуже ефективна маркетингова стратегія. Прямі поштові розсилки дозволяють донести вашу інформацію до аудиторії, яка проживає в конкретному для вас місці. При цьому надрукувати флаєри або листівки можна, в буквальному сенсі, за копійки. У цьому випадку навіть, якщо відгукнуться лише кілька людей — кампанія все одно буде прибутковою.

Однак не потрібно гнатися за дешевою печаттю. Різні оздоблювальні технології можуть істотно підвищити ефективність директ-мейла. Якщо розіслати замість звичайних флаєрів листівки на щільному дизайнерському папері з лакуванням, на ваше повідомлення неодмінно звернуть увагу.

Для посилення ефекту необхідно видрукувати не тільки поліграфію для вкладення, але і замовити конверти в єдиному дизайні з іншою продукцією. Так ваша розсилка буде виглядати солідно і неодмінно зацікавить респондентів.

Загалом, не варто обмежуватися лише цифровими рекламними каналами. Оффлайн-маркетинг пропонує безліч доступних і ефективних можливостей. З ними ви зможете швидше завоювати аудиторію і збільшити прибуток вашого бізнесу.