Триплекс-візитки: Ще товщі та крутіше

Триплекс-візитки: Ще товщі та крутіше

05.07.2019

Стандартні візитні картки можна порівняти з динозаврами рекламного світу. Більшість подібних виробів виготовляється в ідентичному дизайні та здалеку виглядають практично однаково. Тим часом, будь-якому власникові бізнесу необхідно зробити довгогральне враження на свою аудиторію, підкреслити індивідуальність, посилити впізнаваність. Тому необхідна запам'ятовується друкована продукція з ефектом wow. Як не можна краще для цього підійде новинка друкарні «Вольф» - триплекс-візитки.

Що це таке

Триплекс-візитка — це своєрідний «сендвіч», який складається з двох шарів елітного білого картону Mondi DNS Premium і кольорового (чорного, червоного або синього — на вибір) картону між ними. Таким чином, товщина готового виробу - 1 мм! Візитка виглядає солідно, цікаво і професійно. Кольорові торці, безсумнівно, привернуть увагу, а біла підкладка гарантує відмінну якість друку з обох сторін.

Переваги

Ви напевно тримаєте в руках сотні документів протягом року. І швидше за все, якісь вам запам'яталися набагато краще, ніж інші. Одна з причин якраз в тому, що ці документи були видрукувані на більш щільному папері та більше важили. Щільні візитки — відмінно втягують ваших клієнтів в комунікацію. Різниця стає відчутною, як тільки продукція потрапляє в руки користувача. Ось її основні переваги:

  • Тактильні враження. Як тільки ви візьмете таку візитку в руки — ви закохаєтесь в неї. І ваші клієнти відчують те ж саме. Чим більше емоцій викликає рекламна продукція, тим більше, що запам'ятовується буде меседж. Так що комбінація візуальних і тактильних відчуттів — відмінне рішення;
  • Привабливість. Щільні візитки виглядають дуже естетично, особливо з урахуванням яскравих кольорових торців і ультраякісного білого картону, на якому відмінно виглядають будь-які тексти та зображення;
  • Диференціація. Перегляньте свою колекцію візиток — навряд чи ви зустрінете подібні вироби. А тепер згадайте, як ви розглядаєте візитки, зібрані на якійсь виставці та ранжируйте їх за важливістю. Уявіть, що серед інших вам попадеться унікальна дуже товста візитка — швидше за все вона займе перші місця в вашому списку;
  • Надійність. Щільна продукція краще зберігається, вони прослужать і збережуть привабливість набагато довше: чи не помнуться, перебуваючи в кишенях або гаманцях ваших клієнтів. З цієї причини їх можна використовувати також і як дисконтні або клубні карти;
  • Запам'ятовуваність. Цей фактор важливим для будь-якої рекламної продукції. Чим краще пам'ятають про вас як чинні, так і потенційні клієнти, тим успішніше буде ваш бізнес. Плануючи друк рекламної продукції, варто використовувати всі способи, щоб залишитися в пам'яті — щільні матеріали, яскраву обробку, нестандартний дизайн;
  • Преміальність. Тришарова візитка виглядає дорого і буде викликати асоціації з дорогим і надійним брендом, з яким можна довіряти — адже його власники не економлять на дрібницях і практикують оригінальний підхід.

Отже, триплекс-візитка — чудовий спосіб зробити правильне перше враження. Вона виглядає неймовірно стильно і сучасно. Ваші клієнти обов'язково звернуть увагу на ваш бренд і ваше пропозицію, і, можливо, саме візитка стане визначальним фактором при виборі партнера, послуги або продукту.

Випередите конкурентів на повороті — невеликі інвестиції в яскраву друковану продукцію, безсумнівно, окупляться багаторазово. Скористайтеся унікальною можливістю замовити новинку і стати першим, хто випробує її в справі.

Це вам не бургер! Триплекс-візитка! Чемпіон серед візиток

Замовляйте триплекс візитки в Друкарні Вольф вже прямо зараз!