Упаковка для їжі та солодощів: важливість і різноманітність

Упаковка для їжі та солодощів: важливість і різноманітність

14.07.2020

Успіх бізнесу з виготовлення харчових продуктів багато в чому грунтується на унікальному і привабливому бренд. Брендована упаковка — найважливіша частина продуманої стратегії брендингу. Саме багато в чому завдяки їй споживачі можуть легко співвіднести ваш бренд з конкретними харчовими продуктами та напоями.

Не просто упаковка, а якісна упаковка

Одна з основних функцій упаковки з харчовими продуктами — гарантувати збереження їжі при транспортуванні та зберіганні протягом певного періоду часу. Їжа повинна залишатися свіжою, привабливо виглядати, не втрачати смакові якості. Тому для кожного товару необхідно розробляти свій варіант упаковки, виходячи з розміру, фізичних і хімічних властивостей, термінів зберігання, варіантів використання.

Наприклад, упаковка для шоколаду або упаковка для торта повинна забезпечувати цілісність цих виробів. Упаковка для доставки їжі повинна бути зручною в експлуатації, зберігати температуру.

Сувенірні кондитерські вироби краще упаковувати оригінально, так щоб їх було приємно дарувати та отримувати. Скажімо, відмінний варіант — упаковка у вигляді великої цукерки. Її по достоїнству оцінять і діти, і дорослі.

Крім зручної та правильної конструкції, дуже важливий і вибір матеріалів — паперу, картону, друкарських фарб, лаків. Все це повинно бути безпечним і дозволеним до використання з харчовими продуктами.

Чому саме брендована

Брендинг в харчовому бізнесі допомагає створити ідентичність серед споживачів. Люди дізнаються і люблять ваші товари часто з перших вражень. Упаковка стає своєрідним способом спілкування. Вона дає можливість без дорогої реклами донести клієнтам певне повідомлення через добре продуманий дизайн, колірні рішення, корпоративну символіку.

Серед інших переваг брендованої упаковки:

  • Створює певні емоції. Упаковка приваблює клієнтів на емоційному рівні до харчових продуктів, які ви продаєте. З цієї причини важливо правильно підібрати дизайн і матеріали, зупинитися на надійному підрядчику з друку. Якщо дозволяють кошти, варто віддати перевагу преміальним технологіям обробки — наприклад, рельєфне лакування або нестандартному висіканню, а також оригінальним дизайнерським паперам. Упаковку преміумсегмент приємно тримати в руках, вона підвищує цінність продукту. Оригінальні друковані вироби дають можливість виділитися і перемогти конкурентів.
  • Допомагає в запуску нових харчових продуктів. Яскрава і помітна упаковка швидше зверне на себе увагу і викличе бажання спробувати новинку. Крім того, випуск серії продуктів, об'єднаних схожим дизайном упаковки, спрощує висновок товарів на ринок.
  • Знижує витрати на маркетинг в майбутньому. Коли ваш бренд будуть впізнавати покупці, ви можете знизити свої витрати на маркетинг.

У Друкарні Вольф можна замовити якісну упаковку для різноманітних харчових продуктів і солодощів. Сучасні технології та якісні матеріали гарантують надійність і безпеку наших виробів.