Упаковка – це одночасно спосіб захистити продукт та потужний маркетинговий інструмент. Чому варто звернути на неї увагу, якщо раніше ви цього не робили, – розповідаємо у нашій статті!
Трохи статистики
Різноманітні дослідження ринку паковання часто свідчать про одне і те саме: більшість споживачів бере до уваги дизайн і якість паковання. Згідно з недавніми дослідженнями, преміальний дизайн паковання стимулює купити ще раз більше половини покупців.
Таким чином, паковання не лише захищає товар у процесі логістики, а ще й приваблює покупців.
Виділитися на тлі інших
На ринку є багато конкурентних продуктів, які мало відрізняються за своїми властивостями. За даними Arka, третина споживачів зосереджується на пакованні під час прийняття купівельних рішень.
З паковання починається перший контакт та перше враження від товару – як у магазині, так і онлайн. Іншими словами, первинне пакування – це своєрідне «вбрання», і якщо воно буде недостатньо гарним, виглядати нудно і не оригінально, є ризик залишитися непоміченим або не сподобатися покупцям.
Натомість належна увага пакованню або етикетці, забезпечує сильні позиції і самому виробу. Тому дайте волю творчості та залучіть поліграфічні інновації.
Поліпшити досвід користувача
Візуальна привабливість – важлива. Але це не єдине, на що звертають увагу покупці. Чи зручно нести товар, зберігати його, відкривати і використовувати, чи підлягає матеріал, з якого виготовлена коробка, переробці також мають значення. За даними, Paperworker лише близько 10% споживачів не використовують коробки та пакети повторно.
Також має значення інформаційна складова та маркування. Паковання розповідає споживачам про склад, умови експлуатації, відповідність нормативним документам. Таким чином, покупець може переконатися в тому, що це саме той товар, який йому хотілося б. Як наслідок – довіра до бренду зростає.
Розпакування
Електронна комерція зростає у геометричній прогресії. На перший план у цьому випадку виходить не те, як товар виглядає на полиці, а те, як про нього та його паковання відгукнулися інші. Дані Packaging Company свідчать, що 40-60% готові поділитися фото або відео розпакування, якщо товар був упакований гарно.
Випробування паковання в прямому ефірі дає можливість посилити інтерес тієї частини аудиторії, яка надає перевагу покупкам онлайн.
Таким чином, інвестиції в упаковку забезпечують пряму вигоду: привернення уваги, підвищення лояльності, збільшення клієнтської бази та прибутку. У Друкарні Вольф можна замовити всі види упаковки. Інноваційне обладнання, встановлене на наших виробничих майданчиках, дозволяє виготовляти різноманітні коробки, у тому числі для харчових продуктів, будь-якими тиражами, наносити на них друк та унікальне оздоблення. Звертайтесь до менеджерів за розрахунком просто зараз!