Дізнайтесь наскільки ви хороший маркетолог

Дізнайтесь наскільки ви хороший маркетолог

05.05.2017

Пройдіть кілька випробувань, які ми розповімо в цій статті і перевірте свої навички в області маркетингу. Ні, ми зовсім не пропонуємо Вам пройти тест на знання теорії маркетингу, а даємо можливість дізнатися, наскільки маркетинг правильно організований в компанії.

Чи Можете Ви довести ефективність Вашого маркетингового меседжу? Чи є у Вас збір інформації по окремому маркетингового проекту? Чи є у Вас способи відстеження ефективності реклами? Якщо так, плюс один в Вашу користь.

Чи Можете Ви довести те, що розповідаєте про компанії у рекламних матеріалах? Якщо Вам зададуть питання: Покажіть якісь докази, ми не віримо на слово. Чи зможете Ви за 3-5 хвилин переконати в перевагах Вашої компанії? Будь-яка рекламна компанія заснована на фактах. Ні в якому разі не можна перебільшувати, адже чесність і порядність — запорука успішного маркетингу. Якщо Ви можете довести меседж своєї маркетингової стратегії, ставте ще один плюс.

Чи Можете Ви відповісти з точністю до коми, яка мета Вашої маркетингової кампанії? Перевіряєте Ви свої рекламні меседжі на ЦА? Пояснюють у Ваших рекламних проектах:

- яку вигоду отримує клієнт при роботі з Вами?

- що отримає клієнт, яку послугу і де її можна замовити?

- все зрозуміло для клієнта у Вашому меседж?

Якщо Ваша маркетингова кампанія відповідає на всі ці питання, тоді плюс Ваш.

Відповідність рекламного меседжу фірмовому стилю компанії. Даний тест дуже простий. Візьміть брендбук 5ти компаній (можна конкурентів) і по 1 дизайнерським виробу від кожної з цих компаній. Видаліть (приховування) назви та логотипи компаній. Покажіть ЦА і запитайте, який з макетів відноситься до якоїсь компанії. Якщо Вас дізналися — плюс у Вашу користь.

Теперь підрахуйте плюси. Якщо у Вас 4 з 4 — ви відмінно справляєтеся зі своєю роботою. Ви — маркетолог, а не просто рекламний менеджер.