Вольф будівництво

Вольф будівництво

13.12.2018

Як поліграфія може допомогти забудовнику? І ми не про картонні стіни.

Мрію спочатку потрібно намалювати, а потім побудувати: про важливість поліграфії в будівельному бізнесі

Надійні партнери для забудовника: постачальники, підрядники й ... друкарня

Продаючи квартиру, ми пропонуємо клієнту мрію. Необхідно, щоб образ майбутнього житла залишився з ним надовго, як мінімум, до моменту покупки. Тому простої демонстрації макета нерухомості на екрані монітора недостатньо.

Для цього в будівельному бізнесі використовується друкована продукція. Ми пропонуємо на папері всі наші будівельні об'єкти, щоб показати - що є, що буде і які переваги отримає клієнт, купивши нерухомість саме у нас. 

З усього безлічі компаній, що надають послуги з поліграфії, ми зупинили свій вибір на друкарні Wolf. Саме вони зробили нам комплексну пропозицію по друку всієї необхідної продукції:

  • брошур для представлення актуальних пропозицій для покупців, які вже зацікавлені в нашій нерухомості;
  • каталогів з варіантами готової нерухомості та проектів, які знаходяться на стадії реалізації для тих клієнтів, які не можуть визначитися;
  • плакатів і листівок з інформацією про нашу компанію та унікальними пропозиціями, які ми розміщуємо як в офісах продажів, так і на виставках;

Індивідуальний підхід-це не тільки ввічливе звернення і чай під час зустрічі. Обговоривши всі деталі угоди, ми готуємо для клієнта пакет документів. Фірмова папка замість звичайного файлу, витончено оформлена пропозиція, брошури з плануванням квартири, виконані цифровим друком, підкреслюють важливість клієнта для нас.

Візитка в будівельному бізнесі - не просто клаптик паперу з контактною інформацією. При погляді на неї клієнт повинен остаточно упевниться, що має справу з надійною компанією. Продуманий логотип, ненав'язливий дизайн, мінімалізм, який повинен дати клієнту максимально точне розуміння - з ним працює серйозна компанія.

Спроби створити логотип самостійно не увінчалися успіхом. Жоден із запропонованих варіантів не відповідав місії та цілям нашої компанії. Тому ми звернулися до фахівців друкарні Wolf. Саме вони створили візуальний символ, який у більшості жителів столиці тепер асоціюється саме з нашою компанією.

У будівельному бізнесі поліграфія використовується не тільки в рекламних цілях. З допомогою поліграфії ми розв'язувати проблему друку конструкторської документації (плани, фасади, технічні паспорти). Тиражі тут невеликі та призначені для спеціального поширення і користування (наприклад, для контролюючих органів і перевіряючих служб).

Будівельний бізнес-це не тільки використання якісних і екологічних матеріалів в процесі реалізації об'єкта нерухомості. Це ще й створення для клієнта образу надійного і впевненого забудовника, який готовий здійснити його мрію. Сучасна рекламна індустрія пропонує безліч способів у боротьбі за клієнта. Але наш досвід показав, що використання поліграфічної продукції-один з найбільш виправданих методів розповісти клієнту про себе. Головне - знайти надійного партнера.

#wolfblog