Каталог

Close

Шановні кліенти!
У зв’язку з нестабільною роботою постачальників і сервісних служб під час воєнного стану терміни виробництва можуть бути зрушені на 3 дні.

Вивіски потрібні всім: правила грамотного використання

— 06.09.2018


Зовнішні вивіски можуть істотно збільшити кількість відвідувачів вашого офісу, магазину або заходи. Вони служать різним цілям (докладніше зупинимося далі), однак у будь-якому випадку повинні бути привабливими та інформативними. Давайте докладніше розглянемо, як цього досягти.

Що це

У багатьох випадках вивіска асоціюється із зовнішньою конструкцією, що позначає магазин або іншу установу. Проте її функції значно ширші. По суті, це будь-яка плоска або об'ємна конструкція, розташована на будівлі або усередині нього, і містить графічну/текстову інформацію. Основне призначення вивісок - реклама компанії або, скажімо, заходи, ідентифікація бренду, інформування аудиторії, визначення напрямку.

Яскраві вивіски привертають увагу, тому ефективні для збільшення купівельної аудиторії або аудиторії заходи, особливо, якщо розмістити їх грамотно: так щоб було зручно і помітно. Повз привабливі вивіски складно пройти повз

Про що

Крім красивого і корисного логотипу (саме такий сприяє підвищенню впізнаваності), на вивіску можна додати інформацію про сторінки у соціальних мережах, наприклад, Twitter, Facebook або Twitter - таким чином буде легше збільшити кількість відвідувачів, а також підкреслити прагнення до корпоративної соціальної відповідальності.

Якщо вивіска присвячена заходу, то варто розмістити дані про спонсорів або рекламодавців. Доречно дати та хештег - так буде простіше відслідковувати згадки про івенті. Вивіска з хештегом - сучасно і зручно

Де їх розміщують

До розміщення вивісок можна підійти креативно, не обмежуючись стінами на фасадах будівель. Подумайте про цільової аудиторії - це допоможе зрозуміти, де більше шансів заволодіти увагою. Одним з таких нестандартних місць можуть стати... туалетні кабінки. Також хороший варіант - простір біля входу на сходи або ескалатори - місця з хорошою прохідністю.

Дизайн

Зрозуміло, у створенні дизайн вивіски має першочергове значення - чим він яскравіше та ефектніше, тим краще виконує функцію привернути увагу.

Дуже важливим фактором стане колірне рішення - яскраві відтінки відмінно підійдуть. Згадаймо, наприклад, червоні тони Coca-Cola і жовтий mcdonald's. Якщо немає конкретного корпоративного кольору, можна вдатися до модних кольорів. Скажімо, у 2018 році, за версією інституту Pantone, провідний колір - фіолетовий. Непоганий варіант - залучити контраст, щоб підвищити зручність прочитання. Темні тексти на світлому фоні або навпаки - як раз те, що потрібно.

Яскравий колір - запорука успішної вивіски

Формат

Чим більше текст, тим швидше користувач побачить і прочитає, тому віддавайте перевагу максимально можливого формату вивіски. Тим більше, що чим вона більша, тим приметнее здалеку і тим швидше заволодіває увагою.

Для короткочасного використання (наприклад, анонсу заходу) цілком можуть підійти вивіски формату А4. Якщо ж потрібно розмістити велику кількість інформації, або залучити більшу аудиторію, то вибір зводиться до формату А1 або А0.

Матеріал

Довгограйні зовнішні конструкції виготовляються з різних міцних матеріалів, наприклад, пластику, тканини, алюмінію. Проте в багатьох випадках можна обійтися і папером/картоном. Додатково паперові вивіски можна заламінувати, щоб посилити довговічність, а також завдати вибірковий лак, щоб зробити їх більш привабливими. Щоб підкреслити преміальність, можна використовувати різні дизайнерські папери з рельєфом або текстурою. У цьому випадку ваш бренд буде асоціюватися з гарним смаком.

Друк

У будь-якому разі, важлива не тільки гарна задумка, але і якісна реалізація, тому потрібно ретельно підійти до вибору поліграфічного підрядника. Поцікавтеся заздалегідь, чи представлені у парку друкарні сучасні рішення, які дозволять видрукувати красиву вивіску і не вдарити при цьому з маркетингових бюджетів.

Таким чином, вивіска - важливий маркетинговий інструмент, який дозволить посилити впізнаваність бренду і залучити додаткову аудиторію. Їм варто приділяти значну увагу, продумуючи все до дрібниць: і розташування, і дизайн, і поліграфічне виконання.

Читайте также: