Навіщо потрібен брендбук?

— 05.05.2017


Невід'ємним чинником, що сприяє якнайкращому розвитку і просування фірми на сучасному ринку, є досконало розроблений брендбук. Він повинен включати в себе опис Вашого бренду, підходів до його позиціювання та просування на ринку, факторів його впізнаваності. Брендбук необхідний фахівцям з PR, реклами та маркетингу в компанії.

Підтримка єдиного фірмового стилю у всьому, починаючи від зовнішньої реклами і закінчуючи інтер'єром магазинів і формою співробітників, дозволяє споживачеві значно спростити процес ідентифікації торгової марки. Використання брендбука не тільки скорочує витрати часу і сил на постановку і вирішення рекламних і маркетингових завдань, але і значно оптимізує фінансові витрати, а також дає можливість спрогнозувати загальний хід кампанії та її часові рамки.

В оптимальному варіанті бреднбук складається з декількох частин, кожна з яких призначена для окремих спеціалістів - дизайнерів, маркетологів, менеджерів. Варто пам'ятати, що брендбук повинен включати лише необхідну інформацію. Непотрібно перевантажувати його зайвими відомостями, які ніколи не будуть використовуватися.