83 КАМПАНІЇ І 33 УЧАСНИКА EFFIE AWARDS UKRAINE-2010 БУДУТЬ БОРОТИСЯ ЗА ЗВАННЯ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИХ В УКРАЇНІ!

— 05.05.2017


Група компаній "Вольф", беззмінний поліграфічний партнер EFFIE Awards Ukraine запрошує відвідати найбільш знакова зимовий подія рекламного світу України. Оргкомітет міжнародного конкурсу маркетингової і рекламної ефективності EFFIE Awards Ukraine оголосив про закінчення прийому робіт.

Effie 2010

У цьому році за звання найбільш ефективних на рекламно-комунікаційному ринку України будуть боротися 33 учасники, які зареєстрували 83 кампанії. Це рекордна кількість заявок за всю історію EFFIE Awards Ukraine: у минулому році було подано 53 роботи, в 2008 - 63 кампанії. Найбільше робіт було подано в категоріях «Споживчі послуги і роздрібні продажі» (14) і «Засоби та послуги зв'язку» (13). Також у трійці лідерів «Продукти харчування» (10). Зазначимо, що категорія «Споживчі послуги і роздрібні продажі» лідирували і в минулому році. Однак пальму першості разом з нею тримали «Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості» з дев'ятьма заявками, в цьому році в цій категорії теж 9 робіт. Серед приємних сюрпризів - конкурсні заявки в нові категорії для EFFIE Awards - «Медіа інновація» і «Ренесанс».

Окремо хочеться відзначити роботу менеджерів агентства J&I advertising&PR, вони не тільки найпершими заповнили заявку на участь у конкурсі, але і зробили це абсолютно правильно. На даний момент оргкомітет EFFIE Awards Ukraine перевіряє всі інші заявки на технічні помилки і відповідність міжнародним вимогам Effie Worldwide.

Суддівство в конкурсі Effie Awards Ukraine ґрунтується на багаторічному міжнародному досвіді Effie Worldwide - у заявках учасники вказують точні показники за результатами кампанії. Всі конкурсні роботи оцінюються за 100-бальною шкалою (0 - неефективно, 100 - дуже ефективно). Крім цього, кожна робота оцінюється не одним членом журі, а групою. Голосування проходить анонімно та конфіденційно. Оцінка конкурсних робіт грунтується на незалежній думці кожного члена журі, до складу якого входять топ-менеджери українських компаній і керівники найбільших рекламних агентств, а це означає, що в конкурсі не можна виграти, заплативши певну суму організаторам.

Перший тур суддівства відбудеться 6 листопада в залах для переговорів Radisson SAS Hotel. Протягом 1-го туру судді вивчать роботи без оцінки креативних матеріалів з метою відсіяти найслабші або підлягають дискваліфікації заявки.

Другий тур пройде 13 листопада також в Radisson SAS Hotel. Судді оцінять роботи по категоріях, включаючи креативні матеріали і виставлять свої остаточні оцінки.

Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine 2010 відбудеться 3 грудня. В цей же день в рамках Днів Effie в Україні пройде традиційна Міжнародна конференція з ефективних рекламних і маркетингових комунікацій "Еffie. Ideas that worked". З програмою конференції можна ознайомитися тут www.sostav.ua/news/2010/10/28/56/35416/. На конференції будуть презентовані найкращі маркетингові кейси від найбільш успішних гравців рекламно-комунікаційного ринку.

Вартість участі в конференції та Церемонії Effie становить 1000 грн, при цьому Оргкомітет надає гнучку систему знижок. Так, при акредитації декількох осіб від компанії вартість для одного учасника становитиме 750 грн. Крім того,додаткові знижки надаються членам Всеукраїнської рекламної коаліції: 20%-ная-дійсним і 5%-ная - асоційованим.

Зареєструватися на конференцію можна просто пройшовши за посиланням effie.org.ua/ru/conference_2010/register або зателефонувавши в Оргкомітет конкурсу за телефоном: +380 44 490-90-30(31,32,33)  або по e-mail: festival@adcoalition.org.ua, project@adcoalition.org.ua. Контактні особи - Катерина Губренко і Мирослава Нагорнюк

Про конкурс:

Маркетологи називають Effie найраціональнішою премією в світі, оскільки в конкурсі оцінюються не стільки креативні знахідки, як ефективність рекламної кампанії в цілому. Для гравців ринку маркетингу і реклами нагороду Effie Awards має особливе значення: це підтвердження професійної спроможності, результативності роботи і показник зрілості компанії. Учасники конкурсу не тільки змагаються між собою, але і, що найголовніше, борються за визнання певного професійного рівня. Мета Effie - визначити ефективність стратегічних рішень в області рекламних і маркетингових комунікацій. На відміну від інших конкурсів рекламістів і маркетологів, у даному випадку журі оцінює те, що найбільше цікавить замовника рекламної кампанії: зростання продажу, збільшення частки ринку, лояльності споживачів, підвищення впізнаваності торгової марки і вартості бренду. Участь агентства в такому конкурсі - це вагомий аргумент для рекламодавців на користь того, що вони довіряють свої гроші професіоналам.