МІНІ-ЗВІТ ПРО REX 2010 року!

— 05.05.2017


Ось і закінчилося найбільше рекламне захід нашої країни - чотирнадцята Міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа REX 2010. У ці чудові дні представники Групи Компаній "Вольф" постаралися реалізувати програму "максимум", показавши нові технології друку і нові напрямки в послугах і продукції компанії. Ми вважаємо, що у нас це більш ніж вийшло!

Промоутери нашої друкарні, ще на під'їзді до виставкового центру роздавали флаєра і яскраві запрошувальні, щоб люди були інформовані про те, що їх дійсно чекають. Звичайно ж, їх очікував яскравий і стильний стенд, дефіле чарівних хотсесс і просто безодня барвистою і унікальною поліграфічної продукції. Вже з цим-то ми постаралися на славу і припасли безліч роздаткового матеріалу. Люди охоче їх розбирали, розглядали, милувалися ними. Відвідувачі охоче розбирали зразки, захоплено розглядали їх. Ви говорите: "Поліграфія як мистецтво?" - ми відповідаємо: "Звичайно, так!". На нашому стенді працював художник, представляючи новий напрямок компанії - мальовану рекламу. На другий день виставки з'явилася перша картина - чудовий вовк, який тут же привернув увагу відвідувачів, спраглих сфотографуватися з ним. Репродукція картини була тут же роздрукована великим форматів на стенді компанії продає широкоформатне обладнання.

Відзначимо, що, до кінця дня, наш величезний плакат був вдало і вправно кимось експропрійовано. Ось він який попит на нову послугу! :)

Якщо вам довелося побувати на REX 2010, то ви повинні були бачити вовчі "лапки" вказують дорогу до нашого стенду. Конкуренти не були в захваті від таких покажчиків, та й організатори були дещо спантеличені. Однак все обійшлося і лапки пропрацювали до кінця виставки. Ах да! Спекулянтам запрошень ми втерла носа: наші промоутери з безкоштовними инвайт явно комусь зіпсували їх потуги в дрібному підприємництві. І правильно, бізнес є бізнес. Наші партнери, в подяку за якісну співпрацю розмістили вимпели «Наш поліграфічний партнер - Вольф». Спасибі компаніям-партнерам "Рекламна Коаліція", "АВІРСУ", "Новий Маркетинг", "Бюрократ", "ТТА-продакшн", "Мир Пакета" для них ми і надалі будемо намагатися з потроєною ентузіазмом!

Семінар "One shot - One Hit. Правильна рекламна поліграфія" пройшов успішно. Практично всі з зареєстрованих відвідувачів змогли приїхати. Люди з неподельним інтересом слухали розповідь про нові технології, креативних рішеннях і ефективних інструментах. Все, як і передбачалося, отримали добірку матеріалів з гібридною печаткою, Термофарба, продукцією із застосуванням технології MetalFX ©, мінікалендарямі і поліграфічними сувенірами від Групи Компаній "Вольф". Відзначимо і чимала кількість журналістів Присутні на семінарі.