10 підказок, як зробити рекламу ефективною

10 підказок, як зробити рекламу ефективною

10.06.2019

Просування необхідно кожному бізнесу. І воно повинно бути результативним, інакше рекламні бюджети будуть витрачені даремно. Ось кілька підказок, які допоможуть скласти грамотний рекламний текст для різної друкованої продукції, скажімо, брошур, буклетів або роздавальних матеріалів.

1. Що відрізняє вас від конкурентів

Ефективна реклама допомагає виділитися. Потенційні покупці постійно контактують з великою кількістю друкованих виробів, тому в тексті необхідно вказати, чому саме вони повинні співпрацювати з вами та чим ви кращі за конкурентів. Навіть не так. Вкажіть, чому ваша пропозиція — це вибір номер один, і чому конкурентів можна навіть не розглядати. І якщо все зробити правильно, то великий шанс, що читачі й не стануть. Само по собі пропозиція також має бути озвучено оригінально, зовсім не так, як озвучують інші.

2. Сильний заголовок

Привернути увагу з перших слів — непросте завдання, для її вирішення потрібен досвід і професійні навички. Але це життєво необхідно, оскільки люди «сканують» рекламну продукцію дуже швидко і якщо нічого не привернуло, то вона, швидше за все, відправиться в сміття. Задайте собі питання, кого саме намагаєтеся вразити та що саме може допомогти

3. Хороша пропозиція

Зробіть пропозицію, від якої не можна відмовитися. Користувачі люблять хороші угоди. Постарайтеся придумати, як їх заманити, щоб вони поверталися знову і знову. Хороша ціна, тестова продукція, безкоштовне доставляння або подарункове упаковування — відмінні способи підняти настрій замовнику і збільшити прибуток. Не забудьте красиво описати, всі вигоди, так щоб читач не зміг встояти.

4. Переваги

Переваги бренду або рекламованого продукту — акцент в рекламі. Розповідати про характеристики важливо, але не відразу, не на етапі залучення клієнтів. Для початку поясніть, в чому переваги. Зробити це досить просто: випишіть на лист всі важливі властивості, а потім поруч пропишіть, що кожне з цих властивостей конкретно принесе замовнику. Простий приклад: ваш Інтернет-магазин працює цілодобово — це простий опис часу роботи. Але працюючи з вами, замовник економить час і зусилля, йому так зручніше — це вже список переваг.

5. Конспірація

Реклама, яка не виглядає як реклама, вселяє більше довіри. Подружитеся з періодикою, і беріть участь в оглядах в якості експерта, давайте інтерв'ю, публікуйте новини про компанію або продуктах — будь-який формат відмінно підійде. У таких матеріалів набагато більше шансів бути прочитаними.

6. Ніяких ризиків

Люди нервують, витрачаючи гроші. На ринку багато шахраїв, підробок та неякісної продукції, тому багато турбуються, як не потрапити на аферистів. Пропонуйте гарантію, переконуйте в відсутності ризиків, демонструйте увага до дрібниць. Словом, робіть все можливе, щоб заздалегідь заспокоїти клієнта і переконати його у своїй благонадійності.

7. Заклик до дії

Розповісти про пропозицію — недостатньо. Потрібно стимулювати клієнтів зробити якісь дії: прийти в магазин, відвідати сайт, купити якийсь товар зі знижкою. Чим конкретніше викласти заклик, тим краще буде результат.

8. Терміновість

Просто зацікавити оголошенням — мало. Необхідно, щоб клієнт скористався ним прямо зараз, інакше потім забудеться. Тому додайте тимчасові рамки — щасливі години, акції вихідні, лімітоване за часом пропозиція — незалежно від того, що віддасте перевагу, важливо змусити людей прийти.

9. Яскрава графіка

Звичайний текст на звичайному тлі — це досить нудно, і не викликає бажання прочитати. Зовсім інша справа, якщо додати до тексту красиві яскраві картинки, що привертають увагу і викладають суть пропозиції.

10. Повна контактна інформація

Яким би якісним ні рекламний текст і ілюстрації до нього, без контактних даних, рекламна кампанія не буде ефективною. Переконайтеся, що не забули надати клієнтові вибір зручних способів зв'язку з вами, включаючи сучасні месенджери та соціальні мережі.