10 способів недорогого просування вашого бізнесу

10 способів недорогого просування вашого бізнесу

17.07.2019

Просувати бізнес, продукцію або послуги необхідно будь-якій компанії, як великим корпораціям, так і дрібним підприємцям. І чим менше масштаби, тим актуальніше стає недорога реклама, яка не потребує величезних бюджетів. Пропонуємо кілька ідей.

1. Запустіть сайт або блог

Можливо, вас зупиняє необхідність наймати дорогих професіоналів. Однак не завжди потрібні їхні послуги. Ряд речей цілком можна зробити самостійно, наприклад, скористатися шаблонами для сайтів в Інтернеті (доведеться заплатити за домен або хостинг — але це зовсім невеликі фінансові вливання) або вести блог на безкоштовних ресурсах на кшталт WordPress.

2. Проявляли активність в соціальних мережах

Соціалізованість — найважливіша складова маркетингу. Чи не ізолювати себе від аудиторії, спілкуйтеся з нею якомога частіше. Якщо до цього часу не завели акаунти в Twitter, YouTube, Facebook, Pinterest і тому подібних мережах, покваптеся. Необов'язково запускати рекламні кампанії за гроші — якщо часто оновлювати цікавий контент, аудиторія зростатиме в геометричній прогресії.

3. Бази даних

У кожній галузі є спеціалізовані веб-сайти та друковані довідники, яким довіряють, і на які спираються при виборі бізнес-партнера. Не упускайте можливість зареєструватися і потрапити в списки (скажімо, TripAdvisor для мандрівників) - у багатьох випадках це безкоштовно.

4. Спеціалізовані спільноти

Спільноти людей за інтересами, онлайн або офлайн, також представляють величезний інтерес для просування бізнесу. Можна спілкуватися з зацікавленою аудиторією в соціальних мережах, на форумах і під час заходів.

5. Директ-мейл

Сучасні друковані технології дають можливість недорого замовляти повнокольорові друковані вироби, наприклад, флаєри, брошури або буклети. Якщо бізнес прив'язаний до конкретного району, то розкласти в поштову скриньку кожного жителя вашу інформацію, буде дуже корисно.

6. Прес-релізи

Багато друковані видання та веб-портали приймають прес-релізи для публікації безкоштовно, якщо новини представляють інтерес для аудиторії. Промоніторте періодику, яка стосується вашої сфери, налагодьте відносини з редакційним персоналом

7. Реклама по кооперації

Дізнайтеся більше з колегами рекламними проспектами — скажімо, в кафе розкладіть візитки пральні або в готелі флаєри спа-салону в обмін на аналогічну послугу зі свого боку. Так ви розширите свою аудиторію без істотних фінансових вливань, а заодно своїм клієнтам запропонуйте більш комплексний сервіс.

8. Бартер

Можливо, вам не по кишені розмістити зовнішню рекламу в цікавому місці або взяти участь у виставці. Виходом може стати обмін послугами або продукцією. Так ви зможете істотно заощадити та отримати бажане.

9. Знижки та подарунки

Багато клієнтів обожнюють безкоштовні сувеніри. Хороша знижка або невеликий подарунок привернуть інтерес аудиторії. Те ж саме можна сказати про реферальну програму. Запропонуйте якийсь бонус тому, хто приведе друга.

10. Надрукуйте презентаційний пакет

Зрозуміло, можна помістити багато інформації в інтернеті та надавати клієнтам посилання. Однак так ви охопите далеко не всю аудиторію. Мати в руках надруковані відомості набагато зручніше. А якщо вони красиво й ефектно оформлені, то є шанс, що вас запам'ятають набагато швидше за конкурентів. У такий пакет можна покласти брошури з даними про компанії, її історії та сервісах, відгуки клієнтів, найбільш цікаві кейси — все залежить від спеціалізації конкретного бізнесу.

Отже, навіть якщо володієте невеликим бізнесом, відсутність великих рекламних бюджетів не повинно вас зупиняти. Є безліч способів недорогого просування, які дозволять залучити потенційну аудиторію, підвищити впізнаваність бренду і підвищити прибутковість.