20 бюджетних маркетингових ідей

20 бюджетних маркетингових ідей

14.08.2019

Підприємства які тільки починають свій шлях, як правило, не мають у своєму розпорядженні великі бюджети для просування своєї продукції або послуг. Але є досить багато бюджетних способів, які по-справжньому працюють. Представляємо деякі з них...

    1. Програма лояльності. Бонуси та нагороди — прекрасний спосіб утримати чинних клієнтів, стимулювати повторні покупки. І це практично нічого не коштує для власника бізнесу. Почніть з друку візиток, на які можна ставити штамп при кожному придбанні. При досягненні необхідного числа, запропонуйте знижку або невеликий подарунок.

    2. Реферальна програма. Пообіцяйте який-небудь приз вашим клієнтам, які приведуть до вас нових клієнтів. Таким чином можна забезпечити потік нових лідов.

    3. Кооперація. Продумайте, з яким суміжним бізнесом у вас схожа цільова аудиторія. Обміняйтесь друкованими матеріалами та розробіть якусь пакетну пропозицію, яке буде вигідно всім учасникам, включаючи покупців.

    4. Участь в заході. Тематичні виставки, конференції, семінари дають можливість зустрітися з аудиторією обличчя в обличчя.

    5. Активність в соціальних мережах. Соціальні мережі дозволяють налагодити двосторонній діалог, що дуже важливо для формування купівельної лояльності.

    6. Змагання. Запустіть цікаве змагання, яке стимулює користувачів робити пости в соціальних мережах з відповідним хештегом. Так ви зможете наростити аудиторію.

    7. Постери. Надрукуйте кілька постерів і повісьте їх у публічних місцях. Витрати невеликі, а можливість привернути увагу до новинки — відмінна.

    8. Банери. Вінілові банери — ще один доступний спосіб донести рекламне повідомлення великій кількості людей. Їх можна розмістити в вашому закладі, на виставках і, якщо дозволяє бюджет, в місцях скупчення потенційних замовників.

    9. Рекламні магніти. Цей носій висить на видному місці практично в кожному домі. Особливо актуально таким способом просувати їжу або напої. Зробіть магніт цікавим, щоб його хотіли прикріпили. Наприклад, надрукуйте на ньому спеціальні пропозиції або помістіть необхідну інформацію (на зразок списку корисних телефонів або афіш місцевих заходів).

    10. Візитки. Ультра доступне друковане виріб. При правильному підході дасть можливість вам виділитися і запам'ятатися, справити незабутнє враження на замовника. Не соромтеся їх роздавати при кожному зручному випадку.

    11. Путівники. Прекрасний інструмент для туристичних фірм, кафе, ресторанів і інших місць, цікавих туристам. Путівники з рекламою різних підприємств можна розкладати в вестибюлях готелів, музеях, закладах харчування.

    12. Наліпка на авто. Придумайте креативні наліпки. Так, щоб у людей виникло бажання клеїти їх на своє авто. Таким чином, ви отримаєте рекламу на транспорті з мінімальними вкладеннями.

    13. Флаєри. Універсальний і доступний друкований інструмент. Їх можна роздавати або розкладати в різних місцях, просуваючи практично будь-який бізнес.

    14. Листівки. Як рекламний інструмент дуже схожий на флаєри, але пропонують більше місця для яскравих зображень і потрібної інформації.

    15. Хенгери. Спробуйте розвісити їх в районах, де зустрічається ваша аудиторія. Перевага хенгера — економія на поштових витратах і пряме попадання в руки потенційних покупців.

    16. Брошури. Друкуйте брошури з різних приводів. Вони допомагають розповісти про вашу продукцію або сервісах. Їх можна роздавати під час заходів, розкладати в місцях, де люди проводять час (фоє готелів, поліклініки, кафе) або розсилати поштою.

    17. Листівки. Красивий рекламний виріб, який дозволяє нагадати про себе, привітати зі святом, подякувати клієнта за підтримку.

    18. Контент. Ви можете створити блог, розміщувати корисні відео або зображення на різних ресурсах. Чим цікавіше буде контент, тим ефективнішою буде ваша робота.

    19. Майстер-класи. Якщо ви можете навчити чогось клієнтів, проведіть безкоштовні майстер-класи. Це вимагає мінімальних інвестицій, але пробуджує інтерес з боку клієнтів.

    20. Нішева періодика. Реклама в нішевих або локальних виданнях варто істотно менше, ніж у великих національних медіа. Однак, вона надає можливість розповісти про свою пропозицію зацікавленої аудиторії.

Отже, далеко не всі маркетингові інструменти вимагають величезних вкладень. Трохи фантазії, креативний підхід, якісні друковані вироби — і ви зможете досягти успіху без великих рекламних інвестицій.