5 китів корпоративного стилю

5 китів корпоративного стилю

22.11.2018

Корпоративний стиль - це те, що виділить вашу компанію серед конкурентів. Сучасна поліграфія має безліч варіантів, які допоможуть підкреслити фірмовий стиль при мінімальних витратах. Тут важливо пам'ятати про п'ять китів, на яких він тримається: товарний знак, логотип, слоган, фірмові шрифти та кольори. Використання цих елементів - обов'язкова умова для створення впізнаваності. Особливо на тих видах продукції, які завжди на виду. Це:

Візитна картка

Якщо ви маєте намір активно розширювати свій бізнес, подбайте про друк візиток для вас і ваших співробітників. Оригінальна візитка з необхідною інформацією посилить сприятливе враження, яке ви справили на своїх потенційних клієнтів і партнерів. Тим більше, що сучасні друкарні пропонують різні варіанти паперу і послепечатной обробки. Але головне - на візитці повинен бути розміщений логотип і найважливіша інформація про компанії. 

Фірмові бланки

Конверти та папки. Бланк можна застосовувати для комерційних пропозицій, розпоряджень, заяв, протоколів і для будь-якого ділового листування. Він несе не тільки інформативну, але і рекламну функцію.  Фірмовий бланк з логотипом зміцнить ваш статус в очах клієнтів і партнерів. Як правило, на бланку розміщують фірмову символіку і контакти.

Рекламні каталоги

Буклети, брошури, плакати використовуються для демонстрації інформації, яку ви хочете донести своїм клієнтам. Головна їх особливість-можливість чітко і структуровано передати всі дані щодо товарів і послуг. 

Сувенірна продукція

Календарі, ручки, блокноти. Сувенірні вироби є ефективним засобом впливу на цільову аудиторію, яка може при невеликих витратах забезпечити не тільки разове зростання продажів, але і сформувати постійну клієнтську базу. Їх доцільно використовувати не тільки в якості презентів під час свят, але і під час виставок і рекламних кампаній.

Фірмова упаковка

Фірмова упаковка дає унікальну можливість виділитися серед конкурентів. Це спосіб привернути увагу і продати себе без реклами. Упаковка виконує функцію важливого маркетингового інструменту, залучаючи споживачів, позиціонуючи товар, бренд, інформуючи покупця про властивості придбання.

Важливо: незалежно від того, друкуєте ви візитки, настінні календарі або коробки для упаковки телевізорів, вся поліграфія повинна відповідати корпоративним стандартам: найменше відхилення у відтінках, товщині ліній або розмірі логотипу зруйнує настільки трепетно створюваний образ. Тому виготовлення корпоративної поліграфії необхідно довірити одному партнеру, який використовує якісні матеріали та обладнання. 

Це гарантує єдиний підхід до оформлення всієї продукції. Зокрема, забезпечить однаково насичений колір на будь-якому носії, а логотип буде пропорційно виглядати як на фірмовому конверті, так і на рекламному білборді.

#wolfblog