Брендовані паперові стаканчики: секрети якісного виробництва

Брендовані паперові стаканчики: секрети якісного виробництва

16.06.2020

Фірмові паперові стаканчики часто використовуються в кав'ярнях, ресторанах і на заходах. Це доступний і дуже цікавий рекламний продукт з величезним потенціалом для брендингу. Він дозволяє залучити додаткову аудиторію, розповісти про різноманітні акції, підвищити лояльність клієнтів і загальну прибутковість бізнесу. Сьогодні ми розповімо про те, як їх виготовляють і на що варто звернути увагу при замовленні, щоб отримати якісне та ефективний виріб.

Секрет перший. Якісний матеріал

Велика частина паперу, яку ми використовуємо щодня, не витримає, якщо в неї налити гарячу рідину. Однак в паперові стаканчики можна наливати що завгодно: від крижаної води до гарячого чаю або кави.

Зовнішній шар — стінки — паперового стаканчика виготовляються зі спеціального картону. Матеріал повинен забезпечувати теплоізоляцію, зберігаючи напій гарячим якомога довше. Тому оптимальний варіант — двошаровий картон (для холодних напоїв було б достатньо й одного шару). Другий шар також захищає користувача від ризику обпектися і дає можливість наносити принти.

Спеціальне синтетичне покриття картону служить гігієнічним бар'єром і робить стакан водонепроникним.

Для своїх виробів Друкарня Вольф відбирає тільки першокласну сировину від провідних світових виробників, щоб гарантувати харчову безпеку.

Секрет другий. Сучасне виробництво

Будь-який продукт для брендингу повинен привабливо виглядати. Розмиті зображення або стаканчик що розпадається  завдадуть іміджу компанії непоправної шкоди. Так що система контролю якості налагоджена на найвищому рівні.

Коротенько виробничий процес виглядає так:

  • друк зображень на картоні;
  • збірка стінок і дна;
  • зварювання виробу під температурою (внутрішнє покриття картону служить своєрідним «цементом»);
  • пакування та підготовка до відправки

Устаткування дозволяє виготовляти чотири види стаканчиків різного об'єму:

  • 110 мл — ідеальний розмір для насиченого еспресо;
  • 175 мл — прекрасно підходить для ароматного американо;
  • 250 мл — такий стаканчик найчастіше вибирають для смачного капучино або чаю;
  • 340 мл для напоїв, якими можна довго насолоджуватися — лате, какао, молочний коктейль.

При цьому нема потреби замовляти відразу велику партію — мінімальний тираж всього 500 шт. Можна експериментувати з сезонними дизайнами, створювати стаканчики до конкретних подій і насолоджуватися різноманітністю.

Секрет третій. Яскравий дизайн

Найважливіша перевага паперового стаканчика як маркетингового інструменту — достатній простір для індивідуальних зображень, логотипів та слоганів. Завдяки конструктору на сайті Друкарні Вольф, макет може створити навіть новачок, ніколи раніше не робив нічого подібного. Досить завантажити зображення, воно пройде перевірку та автоматично конвертується в необхідну форму.

Також в конструкторі присутній великий вибір готових шаблонів, де можна лише поміняти логотип або напис. Це дуже зручно та економно — нема потреби наймати сторонніх дизайнерів і витрачати час на узгодження.

Таким чином, щоб стаканчики вийшли по-справжньому привабливими і якісними, необхідно подбати про гарний дизайн і ретельно вибрати постачальника друкованих послуг, який використовує тільки якісні матеріали та сучасні технології. У Друкарні Вольф ви знайдете надійного партнера, на якого завжди можна покластися.