Бюджетна поліграфія

Бюджетна поліграфія

01.04.2020

П'ять бюджетних варіантів друкованої продукції, яка приверне увагу до бренду

Друкована продукція — вагомий аргумент в боротьбі за увагу клієнта. Візитки, банери, брошури — все це недорогий, але дуже ефективний спосіб просування бізнесу. З ростом популярності цифрового маркетингу та розвитком поліграфічних технологій, вартість друку стає все більш доступною, а самі вироби — все більш привабливими. Ось цікаві та при цьому досить бюджетні варіанти, які допоможуть виділитися на тлі конкурентів.

Візитки

Візитна картка — один з найбільш замовляються видів поліграфічної продукції. І це як і раніше прекрасний спосіб донести меседж, проявити креативність та інноваційний підхід. Скажімо, сучасні технології дозволяють робити тиражі візиток з персоналізацією, наносити оригінальні зображення — так щоб кожен виріб відрізнялося від іншого. Також можна нанести QR-код, щоб клієнт отримав зручний доступ до вашого веб-ресурсу або сторінці в соціальних мережах. Це посилить інтерес і залучення реципієнта, а також збільшить вашу аудиторію в Інтернеті. Сам по собі дизайн QR-код також може бути вельми оригінальним — у вигляді логотипу або картинки, що підвищить впізнаваність бренду.

Крім того, не обов'язково обмежуватися розміром стандартної візитки — можна зробити їх трохи менше або надати незвичайну форму — все це безсумнівно дозволить виділитися на тлі подібної продукції.

Листівки

Згідно з дослідженнями Print Mail, 40% реципієнтів, які отримали прямі поштові розсилки, звертаються за продукцією або послугами до відправника. Друковані листівки — прекрасне та економічне рішення для відправлення поштою. Як і у випадку з візитками, нема потреби обмежуватися стандартною формою. Можна максимально залучити сучасні технології обробки — друк металізованими фарбами, висікання, лакування, тиснення — і отримати справжній шедевр.

Особливо ефективною буде розсилка листівок з персоналізацією, наприклад, індивідуальним зверненням або кастомізованою ілюстрацією.

Підставки під стакани

Промо сувеніри прекрасно працюють на збільшення впізнаваності бренду і вибудовуванні довгострокових взаємин із замовниками. Як свідчить аналіз Advertising Specialities Institute, 84% одержувачів промо сувенірів (наприклад: ручки, чашки або футболки), пам'ятають про ім'я компанії, яка їх презентувала, стільки, скільки використовують продукт в повсякденному побуті. Для невеликого бізнесу — це відмінна віддача.

Підставки під чашки — дуже бюджетний варіант сувеніра, який можна надрукувати на біорозкладних матеріалах, підкресливши турботу про навколишнє середовище. Залучіть увагу красивим зображенням з використанням яскравих, скажімо, металізованих або флуоресцентних фарб.

Стікери та етикетки

Наклейки дозволяють брендувати практично будь-який продукт (скажімо, упаковування, офісне приладдя, сувеніри) за дуже невеликі гроші. Цікавий дизайн дозволить виділитися і запам'ятається, викличе приємні асоціації з вашим брендом, підвищивши його впізнаваність. Важливо тільки продумати дизайн і придумати якийсь цікавий контент, наприклад, додати нотки гумору. Цікавим вибором може стати наклейка виготовлена ​​з фольги. Вона виглядає дуже помітно й використовується досить рідко, тому виділиться на тлі інших.

Закладки

Книжкові закладки (стікери та папір для нотаток) — чудовий маркетинговий інструмент, оскільки часто використовуються в побуті. Дуже низька вартість друку робить їх доступними не тільки для дрібного бізнесу, а й для самозайнятих фрілансерів. Можна створювати серії закладок з різними дизайнами під різні літературні жанри (фантастику, детективи, дитячу літературу), роздавати їх в книжкових магазинах або під час спеціальних заходів (наприклад, автограф-сесій).

Таким чином, сучасна поліграфія дозволяє отримати цікаві маркетингові матеріали, що не бив по бюджету. Таке просування цілком доступно невеликому бізнесу. Однак дуже важливо використовувати всі друкарські можливості та залучити різну обробку, щоб отримувати по-справжньому красиві друковані вироби.