Колір вашого бізнесу: що потрібно знати для успішного просування?

Колір вашого бізнесу: що потрібно знати для успішного просування?

14.08.2018

Коли ви думаєте про бренд, що насамперед спадає на думку: розрекламований продукт, яскравий логотип або запам'ятовується гасло? А що на рахунок кольору? Як не дивно, він без перебільшень відіграє важливу роль у формуванні іміджу торгової марки та особливо впливає на цільову аудиторію. 

Коли людина вперше стикається з брендом, він може зрадіти або розчаруватися. Саме тому початківцям і досвідченим підприємцям корисно знати, які ж асоціації викликають різні відтінки. 

Хочете, щоб люди запам'ятовували вашу компанію з першого погляду і захоплено розповідали про неї друзям і родичам? Тоді швидше читайте нашу статтю! Заручившись допомогою експерта з психології дизайну Саллі Августин, ми розкриваємо секрети використання кольору для просування бізнесу.

Палітра, яку ви застосовуєте для реклами вашого бренду, безпосередньо впливає на його сприйняття публікою. З допомогою колірних асоціацій можна гідно представити компанію: підкреслити її індивідуальність і донести клієнтам головну ідею бізнес-справи.

Що ж приховують в собі популярні «рекламні» відтінки та де їх краще використовувати? Настав час розібратися!

Красний

Цей пристрасний і азартний відтінок зустрічається досить часто. Яскравий і бурхливий колір любові, сили та енергії здатна заінтригувати навіть найдосвідченіших в маркетингу особистостей. Він буквально відразу приковує увагу навколишніх, не дозволяючи пройти повз привабливою афіші або білборда. Червоний колір ідеально підходить для реклами практично будь-якого бізнесу. Але найчастіше він використовується в сфері краси, здоров'я, подорожей і розваг.

Жовтий

Що може бути приємніше кольору сонця, тепла і багатства? Один з найбільш життєрадісних відтінків може подарувати посмішку перехожому, підняти настрій в похмурий день і викликати прихильність до вашої компанії. Колір успіху і достатку застосовується для реклами великих корпорацій, які сьогодні відомі кожному. Серед них: Nikon, Ferrari, Ikea, mcdonald's і багато інших. Хто знає, може саме ваш бренд скоро поповнить цей список?

Зелений

Кажуть, що самі гармонійні відтінки – ті, які зустрічаються в природі. І не дивно, що їх очолює колір свіжої зелені. Він вселяє впевненість, спокій і умиротворення. А використовувати його в маркетингу – справжнє задоволення! Тільки подумайте, поки ви готуєте одну рекламну кампанію, можна надихнутися і на наступну. Що вже говорити про нові бізнес-проекти!

Синій

Якщо ви хочете підкреслити надійність, солідність і безпека вашої компанії, віддайте перевагу блакитним кольорам палітри. Найчастіше їх можна зустріти в банках, різних серйозних організаціях, авіакомпаніях і навіть у відомих соціальних мережах. 

Ще в стародавні часи синій колір вважався символом влади, стабільності та розумності. Перські боги точно знали про секретних властивості синяви й не даремно прикрашали свій трон сапфірами. А ви можете перейняти їх мудрість, зробивши логотип бренду в розкішному індиго або лазурному відтінку що вражає.

Ахроматичний

Навіть самі барвисті постери не обходяться без вкраплень чорного, білого або сірого. Ці нудні та непримітні, на перший погляд, відтінки дозволяють грамотно розставити всі акценти та не перевантажити зображення яскравими фарбами. До того ж вони ніколи не втрачають актуальності та виглядають стильно. А в різних варіаціях – дозволяють помічати деталі, не втрачаючи головного.

Не бійтеся експериментувати з відтінками та виражати індивідуальність торгової марки. Саме це виділить вас серед конкурентів і запам'ятається цільової аудиторії!