Дизайн буклетів: свіжі ідеї

Дизайн буклетів: свіжі ідеї

25.04.2019

Буклети — універсальний і дуже інформативний вид маркетингових матеріалів. Простими словами, це зігнутий (сфальцованний) аркуш паперу, який містить текст і зображення про продукт і / або послуги. Звучить нудно? Не поспішайте з висновками, ось кілька ідей, як зробити їх більш креативними.

Буклет-запрошення

Наступного разу, коли захочете відправити клієнту запрошення на якийсь захід, скористайтеся можливістю розмістити не тільки дату, час і місце, де ви зустрінетеся. Буклет надає додаткове місце для інформації про те, хто ви, що пропонуєте і яку вигоду принесе ваш захід.

Різноманітне фальцювання

Існує багато способів зігнути папір. Зробіть буклет оригінальним за допомогою нестандартної фальцовки, це допоможе виділитися на тлі конкурентної друкованої продукції. Створюючи незвичайний дизайн, ви посилаєте меседж про те, що ваш бренд підтримує нестандартний підхід та інноваційні ідеї. Одна з опцій — зробити так, щоб зображення виглядали добре як в зігнутому, так і розігнути стані.

Ігри з формами

Прив'язуватися до стандартного прямокутника теж необов'язково. Ви можете зробити буклет абсолютно будь-якої форми — зірка, коло, трикутник, будь-яка продукція, яку випускає бренд — фантазії немає меж. Головне, продумати, як такий виріб буде фальцюватимуться. Причому не факт, що все має бути симетрично.

Мініатюра

Буклети меншого розміру, ніж стандартний А4, виглядають дуже привабливо і несподівано. Такий акуратний виріб добре вкладати в конверти для розсилки або роздавати на виставках.

Інфографіка

Інфографіка дозволяє додати в буклет величезна кількість інформації в дуже лаконічному форматі, а це важливо при нестачі місця. Ще одна перевага інфографіки — чіпляти увагу. Будьте обережні з використанням кольору і тексту, щоб не перевантажити сторінку. Повинне залишатися досить вільного місця між елементами, інакше всі вони зіллються.

Ворожка

Навіть якщо передбачати майбутнє — не ваш бізнес, креативний буклет у вигляді дитячої гри-ворожки може добре «спрацювати». Використовуйте кожен сегмент, щоб висвітлити позицію в асортименті або просто подайте їх в різному дизайні. Оскільки остаточний продукт — тривимірний, ви зможете справити сильніше враження на аудиторію.

Акцент на зображення

Буклети покликані надавати інформацію. Але текст сам по собі виглядає не дуже привабливо. Спробуйте піти від великої кількості слів, замінивши їх привабливим акцентним зображенням. Це ж зображенням може стати основою для форми самого буклета. Таким чином, читач з першого погляду розуміє суть вашої пропозиції.

Невеликий сувенір

Люди отримують велику кількість друкованої продукції з різноманітною рекламою. Найчастіше на неї не звертають увагу, тому необхідно шукати спосіб виділитися. Спробуйте підсолодити ваше виріб невеликим корисним сувеніром — так у вас з'явиться набагато більше шансів, що виріб прочитають.

Холодне тиснення

Якщо додати холодне тиснення до тексту або картинок, то ви отримаєте ефект несподіванки та преміальний зовнішній вигляд. Ембосування дає глибину і текстуру сторінці — і те, і інше стимулює читача придивитися уважніше і прочитати те, що там сказано.

Рухомі елементи

Ще один варіант унікального дизайну — елементи, які рухаються. На них найкраще наносити текст, якщо необхідно виділити основний посил рекламного меседжу

Отже, буклети не повинні бути нудними. Є багато можливостей зробити їх оригінальними, привабливими та цікавими для читача. Скористайтеся можливістю виділитися!