Дизайнерські фішки при створенні друкованої продукції

Дизайнерські фішки при створенні друкованої продукції

17.05.2018

У сучасному світі щодня випускається величезна кількість різноманітної друкованої продукції. Кожна людина переглядає десятки рекламних виробів у день, але залишаються в пам'яті одиниці. Щоб не загубитися в морі однотипної реклами, варто застосовувати незвичайний підхід до концепції та дизайну. Пропонуємо кілька вдалих прийомів.

Використовуйте розворот

Відмінний приклад – рекламна кампанія Adidas, присвячена лінійці товарів Forever Sport. Серія зображень нагадує вправи в спортзалі. Якщо «пограти» з відкриттям/закриттям видання, здається, що спортсмени займаються – качають прес, піднімає гантелі та робить розтяжку.

Залучіть формат друкованого видання

Колумбійське агентство Ogilvy & Mather створив чудову серію рекламних макетів для виробника ножів Carulla. Вони ріжуть настільки точно, що можуть потрапити в невеликі простору між колонками газетними

Ефект руху

J&J Advertising з Шанхая, чудесним чином використовувала прозору сторінку для реклами DHL. Кур'єр рухається від відправника до одержувача, як тільки ви перевернули лист. В житті все доставляється так само швидко.

Побільше вільного простору

Чим менше заповнена рекламна сторінка, тим простіше сфокусувати увагу читача на найбільш важливому об'єкті. Як, наприклад, у випадку з рекламою музичних інструментів Fakeson.

Мінімалізм

Багато вільного простору не буває. Іноді досить лише невеликого об'єкта, щоб продемонструвати щось дуже велике. Така реклама змушує підключати уяву реципієнта – а це важливо

Трохи перебільшення

Цей прийом може перетворитися в цікаву концепцію, як, наприклад, у рекламі прального порошку Ariel, розробленої Saatchi & Saatchi. Порошок робить одяг настільки білою, що навіть не зображається тінь.

Зображення тварин

Люди люблять тварин, тому використовувати їх в рекламі – це завжди виграшний варіант. Така реклама викликає посмішку, підвищує настрій і тому краще запам'ятовується. Мабуть, з цих міркувань виходили французькі дизайнери рекламного макета шампуню Timotei.

Колір як частина посилання

«Ми не любимо жовтий» стверджує реклама стоматологічної клініки. Гра з білими та жовтими відтінками, перефарбування жовтих об'єктів (курчата, яєчний жовток, лимон, банан) у білий змушує подивитися на ці зображення повторно.

А ось в соціальній рекламі від Малайзійського товариства природи, спрямованої нагадати про загибель тварин внаслідок зникнення лісів, навпаки, використовуються яскраві контрастні кольори, які привертають увагу і діють кілька гнітюче.

Гумор

Реклама, яка змушує посміхатися – відмінний вибір для будь-якої рекламної кампанії. Автомобільний гігант Fiat заодно нагадує нам, що потрібно час від часу вибиратися на природу. Зрозуміло, його автомобілі підходять для цього якнайкраще :)

Трохи музики

Хороша музика – джерело натхнення, тому варто використовувати подібні асоціації. Тим більше, якщо ваш бізнес пов'язаний з музичними вечорами, як, наприклад, в ресторані Furca.

Смак і аромат

Асоціативний ряд, який викликає друкована реклама – дуже важливий. Тому варто використовувати яскраві зображення фруктів, смак яких всім добре відомий. Також можна використовувати спеціальне лакування, щоб надати додатковий обсяг, зімітувати поверхню, залучити тактильні відчуття. Скажімо, чай Curtis так і проситься на стіл з цих рекламних постерів

Отже, розмови про загибель друкованої реклами дещо передчасні. Креативний підхід допомагає привернути увагу потенційних замовників. Ось чому дуже важливо не нехтувати якісним дизайном і звертатися до професіоналів. Крім того, необхідно і якісне друковане виконання, тому до вибору друкарні теж варто підходити уважно.