Готуй календарі восени

Готуй календарі восени

18.09.2018

Шукаєте відмінний рекламний сувенір для просування бізнесу і не знаєте, що вибрати з безлічі пропозицій? Ручки губляться, чашки б'ються, блокноти не використовуються? Як бути впевненим, що ваш логотип буде видно кожен день, а річ буде корисна? Промокалендари - чудова опція для підвищення впізнаваності бренду, адже вони перед очима щодня, коштують недорого та ефективно «працюють».

Переваги рекламних календарів

Календар - це дуже корисний сувенір, який можна побачити практично всюди: в офісі, школі, будинках, магазинах, а в деяких місцях навіть кілька одночасно. Незалежно від наявності різних додатків в мобільних телефонах, людям потрібні друковані календарі для управління часом, нагадування про зустрічі та днями народження. Плюси календаря:

  • безмежні можливості для дизайну і першокласні зображення;
  • великий простір для брендингу, інфографіки та будь-якої корисної інформації;
  • відносно низька вартість виготовлення;
  • тривалий час експлуатації

Дизайн рулить

Календарі можуть стати гарним подарунком клієнтам або партнерам, якщо креативно підійти до дизайну. Наприклад, для ветеринарної клініки безпрограшним варіантом буде розмістити на календар фото тварин в кумедних позах. Готель чи турфірма можуть вибирати найбільш красиві пейзажі в різний час року. Фотографи - розміщувати свої фотографії та нагадування про святкові фотосесії. Яскраві зображення на календарях виглядають привабливо

Продуманий контент

Велика площа (коли йдеться, скажімо, про щомісячні календарі або календарях плакатах) дає можливість ненав'язливо додавати текст, розповідаючи про переваги ваших послуг чи продукції. Ось додатковий контент, який посилить ефективність календаря як інструменту просування:

  • подбайте про те, щоб ваше лого друкувалося на кожному аркуші;
  • незайвим буде помістити на всі сторінки та контактну інформацію. Вона буде завжди перед очима, на відміну від візиток. Важливо дати посилання на веб-сайт і вказати, як вас знайти в соціальних мережах;
  • додайте заклик до дії, наприклад, запрошення на сезонні заходи, спеціальні пропозиції;
  • досить цікавий варіант - різна інфографіка.

Чим більше сторінок, тим більше місця для маркетингової інформації

Друк без проблем

Календарі - дуже поширена продукція, тому з печаткою не виникне жодних проблем, в тому числі та при замовленні онлайн. Багато ресурси пропонують вже готові шаблони та сітки.

Втім, потрібно заздалегідь визначитися з форматом, матеріалом і друкованої невеликі кишенькові календарики можна виготовити великим тиражем за відносно невеликі гроші. Така ж перевага й у календарів, плакатів, але до цього додається велика площа для зображень або контенту. Перекидні календарі (настільні або настінні) дають найбільший простір для креативу, пропонуючи кілька сторінок.

У будь-якому випадку, який варіант би не вибрали, подбайте про пошук надійного підрядника по їх виготовленню, який забезпечить чудову якість друку і зможе запропонувати додаткову обробку, наприклад, рельєфне лакування або висічку.

Висічка нестандартної форми - виграшний варіант

Місце розповсюдження

Ще один важливий аспект при підготовці календаря - місце та спосіб передачі календаря аудиторії, від вибору яких залежить тираж. З одного боку, чим ширше охоплення, тим краще - і можна зробити вибір на користь недорогого масового продукту. З іншого боку, дороге красивий виріб з цікавою обробкою залучить більше уваги. Ось найбільш популярні варіанти:

  • ексклюзивний подарунок найбільш цікавим клієнтам;
  • стопка виробів на стійці реєстрації у вашій фірмі або в відвідуваних закладах (на кшталт поліклінік або готелів);
  • пряма поштова розсилка потенційної аудиторії;
  • поширення на виставках/ярмарках та інших промоивентах

Отже, календар робить відмінну роботу для вашого бізнесу. Коли обмежений бюджет і потрібно ефективний засіб просування, промокалендари гарантують відмінні результати. Вони практичні, креативні, доступні та довговічні. Якщо ви раніше не пробували, то саме час почати планувати - щоб встигнути до зимового сезону.