Попереду низка зимових свят. Поступово на вулицях з'являється святкова ілюмінація, включаються лічильники залишилися до нового року, днів. Це прекрасний період, коли можна нагадати про себе клієнтам, заохотити співробітників і закласти основи успіху в наступному році. Так що саме час готувати сувеніри та всю необхідну друковану продукцію…
Ретельно і своєчасно
Може здатися, що листопад - це занадто рано. Але не варто відкладати все на останній момент, адже напередодні свят друкарні бувають занадто завантажені та є ризик не встигнути вчасно отримати своє замовлення. Особливо, якщо вам буде потрібно не просто друк, але і різна обробка. До того ж дуже важливо все ретельно продумати та набір продукції, і дизайн - та на це потрібен час. Що ж може знадобитися в першу чергу?
Святкові листівки
Мабуть, більш традиційний новорічний сувенір - це листівка. Красива листівка служить відмінним нагадуванням про себе, і це відносно недорогий виріб, який цілком можна видрукувати великим тиражем. Якщо зробити її по-справжньому ефектним, велика ймовірність того, що вона не загубиться серед інших святкових листів. Добре, якщо вона займе почесне чільне місце в офісі ваших клієнтів - там її, а відповідно, і ваш логотип, побачать і інші.
Спробуйте друк металізованими фарбами. Привабливість можна підвищити також, якщо залучити оригінальну після друкарську обробку, наприклад, додати химерну лазерну висічку або переливчастості лак. Чудово виглядають листівки та на дизайнерському папері.
Підготувати базу для розсилки та відправити конверти також краще заздалегідь, бажано до 15 грудня. Адже пошта напередодні свят буде завантажена, а ложка, тобто листівка, дорога до свята.
Календар
Ще один дуже поширений вид презенту - календарі. Настінні, настільні та навіть кишенькові - прекрасний маркетинговий інструмент, » що працює " протягом року. Але і тут дуже важливий креативний підхід - адже потрібно викликати бажання скористатися саме вашим виробом. Нестандартний сюжет, трохи гумору, привабливі ілюстрації та якісне поліграфічне виконання-важливі умови успіху.
Відмінною альтернативою календарем можуть також стати настінні чи настільні планінги - зручно, практично і завжди під рукою. У них відразу можна внести події, пов'язані з вашим бізнесом, скажімо, час акційних пропозицій або знижок.
Посилити ефект від календарів або планінгів можна, оголосивши змагання на краще фото на тлі сувеніра - це буде стимулювати постити відповідні фото в соцмережах - і впізнаваність вашого бренду буде рости.
Дисконтні карти/ваучери
Зимові свята - час найбільших знижок в році. У цей період люди активно готуються до свят і з готовністю розлучаються з грошима. Хороші акційні пропозиції будуть стимулювати прийти саме до вас. Підготуйте тираж дисконтних карт або флаєрів зі спеціальними пропозиціями, та розішліть по базі потенційних замовників - відгук може бути досить високим. Можна також надрукувати й розіслати каталоги акційних позицій.
Подарунок
Невеликі подарунки партнерам і клієнтам (в тому числі, потенційним) дуже важливі для вибудовування довгострокових відносин. Сучасні друковані технології дозволяють недорого наносити друк на дуже різноманітну продукцію. Щоденники, чашки, килимки для мишок, флешки, власники мобільних телефонів - все це використовується постійно, нагадуючи про дарувальника. Проявіть фантазію, замовте незвичайний, але корисний сувенір з вашим логотипом - і вкладення досить швидко окупляться.
Отже, підготовка друкованої продукції - важливий аспект напередодні святкового сезону. Красиві вироби привернуть увагу теперішніх і потенційних клієнтів, викличуть приємні асоціації з вашою компанією, приведуть до збільшення відвідувачів і прибутку. Тому не варто економити на якісному дизайні та поліграфічному виконанні. Вибирайте друкарні з великою кількістю різного устаткування і залучіть максимальну кількість друкованих, а особливо-постпечатних технологій.
#wolfblog