Ідеальний колір для друкованої реклами

Ідеальний колір для друкованої реклами

04.10.2019

Маркетологи та графічні дизайнери давно знають, що колір відіграє важливу роль в успіху будь-якої маркетингової кампанії. Певні кольори мають тенденцію викликати потрібні емоції у покупців, стимулюючи тим самим впізнаваність бренду і мотивуючи купувати. Розглянемо відтінки, які найкраще допомагають в успішних продажах.

Червоний

Червоний — це колір сили. Він привертає увагу людей і утримує його, ось чому це один з найбільш популярних кольорів для маркетингу. Тільки не перестарайтеся!

Зелений

Зелений — універсальний колір. Він виглядає тепло і привабливо, пропонуючи клієнтам приємні емоції. Також він асоціюється зі здоров'ям, турботою про екологію і доброзичливістю. Нарешті, зелений — це колір грошей, тому він створює думки про багатство.

Ґрунтуючись на аналітиці та даних, зібраних в результаті мільярдів пошукових запитів на їхньому сайті, Shutterstock виявив, що у 2019 році найбільш популярним кольором в США є світлий відтінок зеленого Lime Green.

Зелений лайм — це колір, пов'язаний з природою, упевненістю та енергією. І, на думку експертів з колірної психології, вважається, що він сприяє відчуттю бадьорості, свіжості та творчості.

Синій

Якщо ви хочете, щоб вас вважали вартим довіри та крутим, синій колір для вас. Змішайте синій з додатковими відтінками для досягнення найкращих результатів.

Рожевий

Найчастіше цей колір асоціюється з жіночою і дитячою аудиторією. Але перевершуючи традиційні гендерні конотації, рожевий виявляється універсальним кольором у світі дизайну — його можна знайти всюди, від маркетингових матеріалів до iPhone. Ще у 2016 році Pantone назвали рожевий кварц і спокій своїми квітами року, і з того часу вони дуже актуальні.

Жовтий

Жовтий — це потужний колір, щоб привернути увагу аудиторії. Використовуючи його, ви даєте зрозуміти, що впевнені у своїх силах.

Фіолетовий

Фіолетовий ідеальний для додання елегантності та престижу вашим маркетинговим матеріалам.

Золото

Додавання золотих акцентів у ваш дизайн додасть друкованим виробам розкоші. Більш яскраве золото приверне увагу аудиторії, а більш темний — додасть асоціації з багатством і теплом. Ви також можете спробувати додати золотистий відтінок до натхненної природою палітрі оранжевого, зеленого, коричневого або коралового для додаткового ефекту.

Помаранчевий

Помаранчевий — це енергія. У цього кольору є потужні властивості привертати увагу, він виглядає весело і круто, і це змушує клієнтів відчувати, що вони мають справу з передовою компанією.

Коричневий

Коричневий, землистий тон, відомий як комфортний колір, що надає клієнтам розслаблення. Темно-коричневі тони в комплексі з зеленими відтінками листя і бірюзового океану люблять сучасні дизайнери, які ратують за природний підхід

Якщо ви хочете, щоб ваша продукція нагадувала про природу, ви знайдете ці розслаблені кольори ідеально відповідними для вашого дизайну.

Чорний

Ще один універсальний відтінок. Він може бути сучасним або традиційним, захоплюючим або розслаблюючим. Використовуваний в якості контрастного кольору, чорний найчастіше додає нотки драматизму.

Отже, від обраних відтінків багато в чому залежить враження та емоції, які викликає друкована продукція. Однак варто пам'ятати, що колір можна використовувати не тільки для тексту або фону. «Гра» з кольором певних фрагментів вироби дозволяє домогтися бажаного ефекту оригінальним і незабутнім способом.

Цікавий приклад — унікальні тришарові Триплекс-візитки, недавно представлені на українському ринку друкарні Вольф. Між двома шарами белейшей паперу знаходиться шар кольорового картону, завдяки чому торець може бути чорним, зеленим, червоним або синім. Дуже щільний виріб (товщиною 1 мм) відразу виділяється і запам'ятовується.