Як використовувати друковані листівки в маркетингу

Як використовувати друковані листівки в маркетингу

02.07.2018

Гарна листівка - це ефектне доповнення до будь-якого подарунка та оригінальний сувенір сам по собі. Однак їх цілком можна використовувати не тільки в особистих, але і в комерційних цілях. І навіть якщо вам здається, що друкована продукція - це минуле і майбутнє лише за цифровою рекламою, не поспішайте робити висновки. Друк пропонує розкішні можливості для будь-якого бізнесу. Поговоримо про переваги використання листівок для просування товарів і послуг.

Коротка презентація

У потенційних клієнтів завжди дуже мало часу - і ваше завдання «зачепити» їх як можна швидше, донісши при цьому максимальну кількість інформації. Далеко не кожен буде шукати в Інтернеті або гортати великий каталог. Листівки - це відмінний і дуже компактний спосіб коротко і швидко розповісти про ваше підприємство. При цьому вони виглядають більш стильно, ніж флаєри або листівки, виготовляються з більш щільного матеріалу і з цієї причини виділяються серед звичної рекламної продукції.

Універсальність

У листівок є кілька варіантів застосування. В першу чергу, як вже говорилося, це відмінний сувенір до свята. Вашим замовникам завжди буде приємно дізнатися, що ваша компанія про них пам'ятає і піклується. Гарним доповненням до листівки, особливо святковою, стануть коди на бонуси або знижки.

Також листівки можна використовувати в якості великих «візиток», представляючи інформацію про підприємство і ваших контактів. На одну зі сторін можна помістити карту проїзду до офісу чи магазину.

Ще одна опція - залучити листівки як запрошення на різні заходи, наприклад, відкриття магазину.

Бюджетний вибір

На відміну від багатьох традиційних видів рекламної продукції листівки дуже доступні. Вони коштують набагато менше реклами по радіо чи телебаченню, зовнішніх бордів. Місце для печатки невеликих виробів знайдеться практично в будь-якому маркетинговому бюджеті.

Стильний і солідний бренд

Якісно друкована листівка - ідеальний носій, щоб сформувати образ бренду в цілому. Оригінальне виконання виділить ваше підприємство з-поміж інших і залишиться в пам'яті. Для цього дуже важливо вибрати хорошого підрядника з друку, який запропонує різні варіанти обробки: красиву висічку, вибіркове або суцільне лакування. Можна поекспериментувати з дизайнерськими папери з різною текстурою. Все це гарантує те, що на листівку звернуть увагу, вивчать меседж, а не викинуть в найближчий сміттєвий кошик, як це часто відбувається з недорогими непривабливими флаєрами або буклетами.

Персоналізація

Цифровий друк дозволяє виготовити цілий тираж листівок, відмінних один від одного. Наприклад, ви можете додати в кожну листівку який-небудь оригінальний елемент - скажімо, ім'я або фото вашого потенційного покупця, різні заклики до дії, дисконтні коди. Персоналізація приваблює клієнтів: так ви показуєте, наскільки вони важливі для вас. Крім того, це дозволяє маркетологам більш чітко виміряти результативність і ефективність рекламної кампанії.

Комбінація з новими технологіями

Друкарський директ-мейл - сьогодні вже став маркетинговою класикою. Але це не означає, що він не йде в ногу з часом. На листівку можна нанести QR-код, щоб спростити клієнту пошук вашого сайту або сторінки в соціальних мережах.

Можна додати елементи доповненої реальності. У цьому випадку листівка при скануванні мобільним пристроєм «оживе», «розповість» яку-небудь історію або «покаже» відео. У будь-якому випадку, потенційний замовник буде зацікавлений і залучений - що, власне, і вимагається від будь-якої рекламної кампанії.

Також подібні технології дають багато цінної інформації про клієнтів: можна фіксувати кількість сканувань, збирати дані користувача.

Отже, листівки - відмінний маркетинговий інструмент. Вони забезпечують швидке повернення інвестицій, посилюють позиції бренду, дають можливість залучити потенційних клієнтів в початкове спілкування і привертають увагу, завдяки яскравому зовнішньому вигляду.