Як поліграфія допомагає нам продавати авто

Як поліграфія допомагає нам продавати авто

08.01.2019

Запорука успішного бізнесу - єдині цінності при виборі поліграфічного партнера. Досвід автосалону

Що спільного між автосалоном і друкарнею? Якість, широкий асортимент продукції, орієнтованість на клієнта. Використання друкованої продукції в автосалонах має певну специфіку. Не зважаючи на те, що клієнти можуть отримати вичерпну консультацію від менеджерів з продажу, найчастіше вони хочуть самі розібратися в особливостях покупки авто. І тут важливо забезпечити їх повною інформацією про умови угоди та, власне, про самих авто. 

Для цього ми використовуємо буклети, деталізовані прайс-листи або рекламні брошури, в яких детально описуємо всі характеристики автомобіля, що дозволяє клієнтові, при необхідності, повернуться до виниклого питання. 

Всі зазначені матеріали є роздатковими. Підбивши кошторис, наші фінансові менеджери прийшли до висновку, що найбільш доцільною в даному випадку буде цифровий друк. Також нас цікавила офсетний друк великих тиражів буклетів і листівок з умовами кредитування, які наші промоутери поширювали по всьому місту. А для рекламних кампаній нових авто, виставок і зовнішньої реклами нам потрібні були ще прес-волли, ролл-апи, банери та інші види широкоформатного друку.

Перед нами стало питання: хто зможе забезпечити наші потреби в поліграфії в повному обсязі з урахуванням закладеного в кошторис бюджету? Вивчивши пропозиції столичних друкарень, ми зупинили свій вибір на Wolf.

По-перше, компанія має свій сучасний парк обладнання, який задовольняв нашим вимогам. По-друге, Wolf гарантував якість своєї продукції. По-третє, крім стандартної поліграфії, в їх асортименті були пропозиції щодо друку специфічної продукції.

Зокрема, мова йде про хенгери-картонні рекламоносії, які одягаються на ручку дверей. На них зручно розміщувати загальну інформацію про авто або акції на її продаж. Крім того, підвішений на ручку дверей або дзеркало хенгер, не зможе пошкодити поверхню авто, а клієнт при цьому отримує всю необхідну інформацію.

Виготовлення рекламної поліграфії - це перша частина роботи на імідж компанії. Друга, не менш важлива частина - це друк продукції, яка повинна підкреслити статус нашого автосалону. Мова йде про візитки для співробітників, бейджах, фірмових папках і пакетах, ручках, бланках договорів, конвертах та ін. все повинно бути виконано з дотриманням високої якості та в єдиному корпоративному стилі. Важливо витримати однаковий колір, формат і чіткість ліній. 

Замовлення цієї продукції ми вирішили довірити іншій друкарні. Це було необачне рішення, оскільки фірмовий колір на візитках і папках відрізнявся. Крім того, він не збігався з тим стандартом, який був прописаний в нашому корпоративному кодексі. 

Ми повернулися в Wolf. Тому що недотримання правила про єдиного партнера для ведення бізнесу обернувся для нас необґрунтованими витратами. В сучасних умовах це недозволена розкіш.

Пройшовши випробування гривнею, ми в черговий раз переконалися - будь-який партнер, і поліграфічний зокрема, повинен розділяти наші цінності: якість, надійність, оперативність. Ми орієнтовані на те, щоб повною мірою задовольнити потреби наших клієнтів при купівлі авто. Wolf ж повною мірою орієнтований на нас.

#wolfblog