Як створити ідеальний «Ролл-ап»

Як створити ідеальний «Ролл-ап»

13.09.2019

«Ролл-ап» - ідеальний інструмент для будь-якого бізнесу, коли мова йде про просування на різних заходах, наприклад, виставках або семінарах. Їх легко транспортувати, вони довговічні та повністю придатні для повторного використання, можуть застосовуватися як всередині, так і зовні приміщення. Крім того, пересувні банери прекрасно «працюють» як реклама в різних залах очікування

Розробка банера на роликах мало чим відрізняється від дизайну плаката або будь-якого іншого маркетингового матеріалу. Але є деякі відмінності, які необхідно враховувати, коли створюється виріб великого формату. Розглянемо 10 ключових позицій.

1. Графічні редактори

Розмір банера 800х2000 мм і більше. Дозвіл повинен бути не менше 300 dpi. Неможливо отримати якісний макет, створюючи його, наприклад, в текстових редакторах або використовуючи інше неспеціалізоване ПО. Важливо скористатися програмою графічного дизайну, здатної створювати високоякісні файли, такий як Adobe Photoshop або Illustrator.

2. Колірна схема CMYK

Не забудьте вказати правильний колірний профіль перед початком роботи — це досить поширена помилка. При конвертації в кінці роботи, можуть змінитися відтінки, що не дуже бажано, особливо, якщо в макеті присутні корпоративні кольори та важлива точна передача кольору.

3. Місце використання банера

В ідеалі — доступ до банера відкритий з усіх боків і зображення видно цілком. Тоді можна повністю використовувати весь простір полотна. Однак, якщо виріб буде стояти за виставковим стендом або щось інше буде перешкоджати повноцінному огляду — це необхідно врахувати в дизайні.

4. Фірмові кольори

Дизайн банера повинен органічно поєднуватися із зовнішнім виглядом інших маркетингових матеріалів і оформленням інтер'єру. Обов'язково використовуйте колірну палітру, яка зображає або доповнює індивідуальність вашого бренду.

5. Типографіка

Банер повинен бути не тільки привабливим, але і добре читатися з будь-яких кутів кімнати або виставкового залу. Вибирайте ті шрифти, які легко читаються і досить великі, щоб їх можна було побачити на відстані — це особливо важливо для основного повідомлення і назви компанії.

6. Використовуйте якісні зображення і логотипи

Як уже згадувалося раніше, макет банера повинен бути в хорошому дозволі. Те ж вимога ставиться до зображень і логотипів, які там використовуються. Перевірте якість ілюстрацій, перш, ніж їх імпортувати.

Розміри картинок повинні відповідати фізичному обсягу, необхідного для розміщення на банері. Розтягування вручну призводить до втрати якості, а зображення з низьким дозволом можуть виглядати розмитими або піксельними при перегляді поблизу.

7. Логотип і назва

Ми читаємо зверху вниз і зліва направо. Тому логотип або назва найкраще розміщувати зліва зверху — там їх швидше за все помітять.

8. Ключове повідомлення

Важливо, щоб ключове повідомлення було на рівні очей. Саме так найлегше привернути увагу проходять повз людей. Розбийте банер на третини та розмістіть основне повідомлення в нижній частині верхньої третини або у верхній частині середньої третини.

9. Контактна інформація

Не забудьте вказати ваші контакти. Зазвичай для цього виділяється нижня частина. Як мінімум варто надрукувати адресу веб-сайту. Хоча і телефон, і електронна пошта, і сторінки в соціальних мережах теж можуть стати в пригоді вашим потенційним клієнтам.

10. Коректура

Дуже важливо ретельно вичитати весь текст перед відправленням в друк. Це правило стосується не тільки банера, а й будь-яких рекламних матеріалів. Наявність помилок і друкарських помилок може відштовхнути вашу аудиторію, адже така реклама виглядає неохайно.

Попросіть кого-небудь з вашої компанії перевірити орфографію та інформацію або запросіть професійного редактора — на цю послугу не варто економити.

Отже, ролл-ап — прекрасний рекламний інструмент. Але його підготовка, як і іншої рекламної продукції, вимагає певних навичок, тому бажано вдатися до послуг досвідчених дизайнерів або «Біржі дизайну». Якісний дизайн швидше та ефективніше приверне увагу, істотно поліпшить відгук від реклами.