Як створити рекламний буклет, який сподобається вашому клієнту

Як створити рекламний буклет, який сподобається вашому клієнту

12.12.2017

Існує думка, що друкована рекламна продукція втратила свою цінність і викликає у людей швидше роздратування, ніж позитивний інтерес. Дійсно, багато хто воліє не засмічувати й без того заповнені кишені сумок і одягу. Адже кому потрібні ці безглузді папірці у вигляді візиток, листівок, флаєрів і вже тим більше багатосторінкових буклетів?

Поспішаємо порадувати всіх бізнесменів: публіка обов'язково оцінить і з задоволенням візьме декілька примірників вашої поліграфії, якщо вони будуть правильно оформлені. Здавалося б, що тут складного? Тим не менш, є кілька секретів, якими ми поділимося з вами. Отже, як зробити гарний буклет, який дійсно зацікавить цільову аудиторію:

Зіграйте роль клієнта вашій компанії

Напевно ви вже знайомі з цим корисним способом, але повторити його точно не завадить. Все досить просто: потрібно уявити себе на місці людини, яка може зацікавитися вашим продуктом. Максимально увімкнути творчі здібності та постарайтеся вжитися в цю роль. Відмінно! Тепер подумайте, що б вам сподобалося в друкованому матеріалі, який пропонують, а чого хотілося б уникнути. На яку поліграфію ви б звернули увагу, бувши потенційним клієнтом? 

Не варто також забувати про статеву приналежність і вік цільової публіки. Враховуйте абсолютно всі фактори й тоді ви зможете зрозуміти, чого не вистачає аудиторії й на чому краще зробити акцент. Наприклад, на барвистості вироби або, навпаки, простоті та лаконічності.

Придумайте індивідуальну фішку

Дизайн буклету – це перше, на що звернуть увагу оточення. Саме тому його розробці необхідно приділити окрему увагу. Подбайте про те, щоб поліграфія виглядала стильно і приносила людям естетичне задоволення. А зробити її впізнаваною і запам'ятовується допоможе якась унікальна особливість.

Наприклад, часткове ламінування, конгрев і УФ-лакування прикрасять друковані вироби та додадуть ексклюзивність. Зацікавлені? Тоді використовуйте унікальний #промокод і отримаєте знижку на дизайн вашої мрії!

Запропонуйте те, від чого не можна відмовитися

Навіть якщо рекламні матеріали яскраві та неординарні, – це ще не гарантує стовідсотковий успіх. Так що якщо ви вирішили замовити звичні всім буклети А3 або іншого формату, подбайте про те, щоб вони стали по-справжньому корисними, а не поповнили найближчим відро для сміття.

Відмінним варіантом може стати хороша знижка на товари та послуги, запрошення на безкоштовну дегустацію нової продукції та безпрограшні лотереї для власників буклетів. Такі приємні дрібниці не залишать байдужою публіку. А також ще раз нагадають про те, що ваша фірмова поліграфія може стане в нагоді!