Як вибрати гарні фото для друкованої продукції

Як вибрати гарні фото для друкованої продукції

25.09.2019

Гарне зображення варте тисячі слів, вірно? Уявіть, що ваші маркетингові матеріали можуть сказати вашим клієнтам, якщо підібрати правильні ілюстрації! Вибір картинок є одним з найважливіших кроків у вашій кампанії. Ви хочете, щоб ваше зображення передавало потрібне повідомлення вашим одержувачам, але водночас не відволікало їх від вашої пропозиції. Це досить складно, тому ми підготували невелике керівництво, яке може допомогти вибрати найкращий варіант для вашої друкованої продукції та підвищити ефективність вашого меседжу.

Чи потрібні зображення?

Згадайте, коли в останній раз ви отримували будь-яку форму маркетингового повідомлення. Використовувалася там зображення? Можливо, був залучений якийсь колір, який привернув вашу увагу, гарний шрифт або що-небудь в цьому роді? У більшості випадків відповіді на ці питання — так. Є причина для цього.

Ілюстрації — критично важливий компонент будь-якої друкованої продукції. Зазвичай це перше, що бачать люди, навіть до того, як прочитають текст. Вони допомагають встановити тональність спілкування і стимулюють інтерес до решти вмісту.

Ось чому важливо вибрати картинку, яка правильно транслює посилання. Ваш читач може вирішити, ґрунтуючись тільки на зображенні, чи варто решта вмісту його часу. Останнє, що ви хочете зробити, це ввести аудиторію в оману або викликати бажання викинути ваше виріб. Розглянемо найкращі варіанти.

Макрофотографія

У разі, якщо ви не знайомі з цим терміном, макрознімання — це практика фотографування невеликих об'єктів і зображення їх в більших пропорціях. Наприклад, зображення жука або кавового зерна може бути збільшено в кілька разів.

Великі плани ефективні, тому що вони вибиваються із загального фону. Високий рівень деталізації багатьох людей інтригує, дає іншу точку зору на звичний об'єкт. На таке зображення люди захочуть дивитися довше секунди, що підвищує шанси на прочитання документа.

Ще кращого ефекту можна досягти, якщо виділити макрозображення за допомогою обробки. Скажімо, макрофотографии кавових зерен будуть чудово виглядати в комплексі з вибірковим глянсовим лаком. Ідеальне рішення для кав'ярні — читачі начебто відчують гладку текстуру та аромат кави, виникне відчуття, що вони знаходяться в самому закладі.

Чим більше почуттів ви зможете стимулювати, тим більше у вас шансів на позитивний результат.

Знамениті або місцеві визначні пам'ятки

Пам'ятки, які відомі практично всім: Ейфелева вежа і Тріумфальна арка в Парижі, Колізей в Римі, піраміди в Єгипті, місцева міська площа або міський пейзаж.

Якщо ви хочете попрацювати з локальної аудиторією, використовуйте зображення, які передають місцевий колорит. Це підкреслить те, що ви уважно ставитеся до публіки та зробить продукцію більш персоналізованої.

Використання загальнонаціональних або загальновизнаних зображень також може бути ефективним маркетинговим інструментом. Це привертає увагу читача і може дати правильний поштовх.

Мальовані ілюстрації

Якщо ви хочете відійти від стічних фотографій на користь чогось оригінального, найміть художника, щоб створити мальовані ілюстрації саме для вас. Люди знаходять такі картинки привабливими, плюс ви можете бути впевнені, що жоден інший бренд не зможе виглядати так, як ваш.

Однак переконайтеся, що зображення не використовуються лише для креативу. Вони повинні підтримувати вашу пропозицію і вашу філософію.

Карти

Якщо поруч з вами багато конкурентів, розгляньте можливість зробити карту своїми визначальним зображенням. Вона не тільки привертає увагу, але також і додає цінність повідомленням, допомагаючи одержувачам знайти вас особисто. Це відмінний інструмент для нових підприємств або підприємств, які переїхали.

Інфографіка

Інфографіка ефективна не тільки в Інтернеті - вона також може бути корисна в друкованих матеріалах. Вона перетворює складні дані в просту для розуміння візуальну інформацію.

Наприклад, компанія, що займається сонячними батареями, може використовувати інфографіку, щоб проілюструвати, як працюють сонячні батареї та скільки грошей вони економлять домовласникам.

Отже, хороші зображення — запорука успіху рекламної продукції. Однак важливо не тільки вибрати що-небудь цікаве, але і переконатися в тому, що воно високої якості та при друку буде виглядати так само добре, як і на екрані комп'ютера. В іншому випадку воно не буде виконувати ту «роботу», яка вам необхідна. Не менш важливо і звернутися до надійної друкарні, яка не зіпсує первинний задум неправильної реалізації.